Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جلسه ابلاغ و توجیه برنامه های سال 97 بسیج با حضور فرمانده ناحیه ثارالله و فرماندهان و بسیجیان حوزه های مقاومت فاطمیه و سمیه در حسنیه مکتب امام برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: برنامه های دهه فجر امسال باید دو محور و اولویت داشته باشد یک بصیرت افزایی و دوم معرفی شخصیت والای حضرت زهرای مرضیه (س) وابعاد زندگی سیاسی ایشان بویژه در بحث حمایت و پشتیبانی از امام و ولایت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به توضیح هدف تدوین برنامه های امسال بسیج پرداخت و ، کم کردن حجم برنامه ودرعوض اثربخشی وعملکرد موثررا ملاک ارزیابی کارکرد پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج دانست وهمچنین بر فعال بودن و بروز بودن شبکه شباب و سایت عملکردی پایگاهها تاکید کرد.
دهقان در ادامه برلزوم تشکیل هسته های علمی در پایگاهها بویژه پایگاه علمی تاکید نمود و هدف از تشکیل پایگاه علمی را ارتقای سطح علمی بسیجیان و تولید علم عنوان نموده ودرادامه افزود:امروز اولویت برنامه های سازمان بسیج بیشتردر زمینه فرهنگی ، اطلاعاتی ، امنیتی و دفاعی وتربیتی ا ست.
فرمانده ناحیه ثارالله در پایان خاطرنشان کرد:پایگاهها باید در زمینه ی فرهنگی در فضای مجازی که امروزه مهمترین مجرای ورود هجمه های جنگ نرم دشمن است کار کنندودر تشکیل حلقه های صالحین با حضوردر مساجد و والویت مسجد محوری همت گمارند.
این جلسه بعد از پرسش و پاسخ حضار با صلوات برمحمد و آل محمد پایان یافت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است