Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال برودت هوای استان و بارش شدید برف بسیاری از مدارس شهرها و روستاهای استان مازندران برای دومین روز تعطیل شد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، مدارس ابتدایی شهرهای ساری، بابل، آمل، میاندرود، بابلسر و قائم‌شهر به دلیل برودت هوا امروز دوشنبه 9 بهمن‌ماه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مدارس شهرهای ساری، قائم‌شهر، بابلسر، فریدونکنار، میاندورود، بهنمیر، آمل، بابل، بابل‌کنار، سوادکوه شمالی در مقطع ابتدایی تعطیل اعلام شده است.

در بندپی شرقی بابل، کلاردشت، سوادکوه، بلده، هزار جریب گلوگاه، مرزن آباد چالوس تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم امروز دوشنبه مدارس تعطیل شد.

همچنین مدارس کجور و لاریجان در مقاطع ابتدایی، لفور سوادکوه شمالی، یانه سر بهشهر، هزار جریب نکا، دوانگه و چهاردانگه ساری، در تمامی مقاطع ابتدایی تا متوسطه امروز دوشنبه تعطیل است.

به دلیل برودت هوا و سرمای شدید امروز  تمامی مدارس استثنایی مازندران نیز تعطیل است.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر غیرحضوری شد

روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی، براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز (سه شنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز غیر حضوری می‌باشد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر نیز گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می‌شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان نیز اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • فعالیت غیرحضوری مدارس نیکشهر،مهرستان،زرآباد ودلگان
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • تجمع مردمی حمایت از حمله به اسراییل در مازندران