Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: بهتر است استمرار طرح تحول سلامت با بازنگری در نحوه اجرای آن همراه باشد. محمد حسن نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ارزیابی نسبت به طرح تحول سلامت اظهار داشت: اینکه باید هزینه سلامت مردم تامین شود تا آنها تحت فشار قرار نگیرند وظیفه دولت است و بسیار هم مطلوب است اما باید در کنار ان تمهیداتی اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: درست نیست از یک سو بودجه این طرح را افزایش دهیم و از سوی دیگر پرداختی‌ها را بالا ببریم آن هم پرداختی افرادی که درآمد بالایی دارند و به پرداختی افرادی که درآمد پایینی دارند توجهی نکنیم این موضوع نه تنها موجب رضایت نمی شود بلکه موجی از نارضایتی را هم بودجود خواهد آورد.

حسن نژاد تصریح کرد: نمی شود به مردم اطمینان دهیم که با خیال راحت به بیمارستان بروند بعد بیمارستان بگوید دفترچه شان را قبول نمی کند چون بیمه پول آنها را نمی دهد. این کار مانند به مثابه این است که نه تنها ابرویش را درست نکرده ایم که زدیم چشمش را هم کور کرده ایم!

عضو کمیسیون اقتصادی یادآور شد: باید این طرح قاعده و قانون داشته باشد باید بگوییم که پول مردم را می دهیم به شرط اینکه بیمارستان دولتی باشد یا پزشک آن را تایید کرده باشد.  نباید این گونه باشد که دکتر برای اینکه دولت قرار است پولش را بدهد برای مریض هزینه تراشی کند!

وی با بیان اینکه باید سلامت مردم را تامین کنیم اما ولخرجی نکنیم، ادامه داد: این طرح قدری رضایت ایجاد کرده اما بیمارستان ها رفته رفته از پذیرش دفترچه سرباز می زنند که این موضوع موجب نارضایتی شدیدتر خواهد شد.

حسن نژاد در پایان خاطرنشان کرد: فردی که عادت داشته پول بدهد و اکنون هم پول می دهد و از این موضوع ناراحت نمی شود اما اگر افراد عادت کرده باشند که به بیمارستان پول ندهند و دوباره بخواهند پول پرداخت کنند نارضایتی شدیدی ایجاد می شود. از این رو بهتر است استمرار طرح تحول سلامت با بازنگری در نحوه اجرای آن همراه باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید خیلی راحت‌تر از چیزی که اتفاق افتاد، موفق به شکست حریف دسته اولی خود شود که در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

با این حال سپاهان که دل به گل کاوه رضایی در نیمه اول خوش کرده بود، در دقیقه 89 با شوتی کم نظیر غافلگیر شد و در حالی که همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، سپاهانی‌ها با اشتباه بازیکن استقلال و کم تجربگی‌ای که انجام داد، به یک پنالتی رسید ودر دقیقه 117 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در واقع به همین دلیل هم بود که سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت. سپاهان و استقلال ملاثانی از هیچ منظری قابل مقایسه با هم نیستند و بی‌شک برای اکبرپور که در سال‌های ابتدایی دوران مربیگری خود قرار داد، بازنده شدن مقابل تیم قدرتمند، پرستاره و متمول سپاهان رضایت‌خاطر و امیدواری به آینده‌ای را به همراه داشته که سبب شد در پایان مسابقه یکی یکی با سپاهانی‌ها گرم بگیرد و سپس به سمت بازیکنان خودی برود و به آنها بابت نمایشی که داشتند خسته نباشید بگوید.

ویدئو: 331136

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود