Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@02:50:46 GMT

عکس/ نیسان پاترول 2017 در ایران!

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۰۷۰۷

حضور نیسان پاترول 2017 با کیت نیسمو و در جزیره کیش.

Nissan Patrol ( Nissmo kit ) ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار چوب در آمل

ایسنا/مازندران رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار چوب و توقیف دو دستگاه نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در جریان گشت نوروزی این اداره خبر داد.

به گزارش ایسنا، اصغر اسماعیل زاده از شروع فعالیت تعطیلات نوروزی در شهرستان آمل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دوشنبه، ۲۸ اسفند، مأمورین سرجنگلبانی کرسنگ در جریان گشت نوروزی، یک دستگاه خودروی وانت نیسان فاقد پلاک را شناسایی کردند.

وی افزود: با تحت نظر گرفتن این خودروی مشکوک، محرز شد نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق از جنس توسکا بوده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل یادآور شد: نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق توسط مأمورین منابع طبیعی توقیف و با همکاری مأمورین پاسگاه انتظامی بخش دابودشت، راننده خودرو که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار و دارای چندین پرونده تخلف در حوزه منابع طبیعی بوده، دستگیر و به مرجع محترم قضایی تحویل داده شد.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: بامداد امروز مأمورین پاسگاه ایست بازرسی محمولات جنگلی و مرتعی بائیجان نیز در جریان کنترل شبانه روزی محور هراز، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق از نوع تخته شدند.

وی افزود: دو دستگاه نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق، جهت سیر مراحل قانونی، به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل با بیان اینکه اقدامات حفاظتی بمنظور پیشگیری از تعرض به منابع طبیعی و قاچاق چوب در تعطیلات نوروزی تشدید می‌شود، تصریح کرد: گشت نوروزی یگان حفاظت این اداره شروع به‌کار کرده و هشت تیم حفاظتی تا پایان تعطیلات نوروزی، وظیفه حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی را برعهده دارند و در آماده باش کامل هستند.

اسماعیل زاده در پایان از شهروندان و همیاران طبیعت خواست هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی و قاچاق چوب را از طریق شماره ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در لرستان یک کشته و چهار مصدوم داشت
  • عکس| همکاری غول‌های ژاپنی برای تولید خودروی برقی
  • یک کشته و چهار زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار چوب در آمل
  • رکورد بی‌نظیر ارنستو والورده میان سرمربیان لالیگا
  • غول‌های ژاپنی با هم خودروی برقی می‌سازند
  • همکاری غول های ژاپنی برای تولید خودروهای برقی (+عکس)
  • تفاهم غول‌ های ژاپنی برای تولید خودروی برقی
  • مین، میراث جنگ در شهرهای مرزی