Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به بارش شدید برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور در این بسته خبری می‌توانید به آخرین اخبار درباره امدادرسانی‌ در برف و کولاک و همچنین وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنید.

اختلال در سرویس دهی به مسافران خط 5 به علت قطعی برق/یخ زدگی کابل ها به علت سرمای شدید(08:06)

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان محترم، به اطلاع می‌رساند که در خط ۵ متروی تهران و حومه به علت سرمای شدید و یخ زدگی کابل های بالاسری در این خط، از ساعت ۷:۲۰ صبح دوشنبه (9 بهمن 1396)، سرویس دهی به مسافران از محدوده ایستگاه تهران(صادقیه) به گلشهر و بالعکس با اختلال انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکان اضطراری بیش از 22 هزار نفر طی 4 روز گذشته /رها سازی 2 هزار و 469 خودروی گرفتار در برف(08:14)

سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمردر گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:2 هزار و 902 امدادگر در قالب 705 تیم در 173 محور،شهر و روستا به 56 هزار و 200نفر امدادرسانی کردند و به 22هزار و 200نفر خدمات اسکان اضطراری دادند و 58نفر را هم به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران همچنین به 163 نفرخدمات سرپایی ارائه کردند، ادامه داد:امدادگران در این مدت موفق به رها سازی2 هزار و 469 خودروی گرفتار در برف شدند.

 

انسداد 14 محور اصلی کشور به علت برف و کولاک

 سرهنگ رحمانی  سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در محور های نقده -مهاباد ,خوی -ماکو در استان آذربایجان غربی،گردنه های چری و شاه منصوری در استان چهار محال بختیاری،محدوده گردنه امین الله در استان خراسان شمالی، محور الموت در استان قزوین،محور های جنگل گلستان , خوش ییلاق و توسکستان در استان گلستان،محور های اسالم -خلخال و دیلمان در استان گیلان،محور های خلخال -اسالم و گردنه صایین در استان اردبیل،محور فولاد محله کیاسر در استان سمنان و محور زنجان به طارم در استان زنجان به علت کولاک و یخ زدگی، تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است.

 سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:آزادراه زنجان-قزوین،محور قدیم زنجان-قزوین،آزادراه قزوین-رشت،محور قدیم قزوین-رشت،آزادراه تهران-قم،محور قدیم قم-تهران،آزادراه تهران-ساوه،محور ساوه-بوئین زهرا،محور قزوین-همدان،کندوان،هراز،فیروزکوه،محور چرمشهر محدوده حرم تا حرم و محور کیاسر-دامغان به دلیل برف و کولاک مسدود هستند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: طرح نماد جزو طرح های خوب در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت های مردمی بیشتر استفاده شود

محمدمهدی اعلایی شنبه هشتم اردیبهشت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: همه مدیران استان باید در ایام هفته معلم برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در مدارس و جمع معلمان حضور پیدا کنند و تقسیم‌بندی لازم در این زمینه هرچه سریعتر صورت گیرد، معاونین استاندار به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در روز معلم در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کرده و از خدمات معلمان سراسر استان تجلیل کنند.

وی بیان کرد: زحمات و خدمات جامعه تعلیم و تربیت استان قزوین بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و اقدامات خوب مدیران و دست اندکاران این حوزه مورد تأیید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم قرار گرفت و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی این حجم از همدلی و همگرایی در حوزه موضوعات فرهنگی را قابل تقدیر بیان کرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: «طرح نماد» جزو طرح‌های خوب در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود و در این مسیر حتی می‌توان از ظرفیت دانشجویانی که علاقه‌مندی و توانایی لازم را دارند هم استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: جریان‌های مردمی باید در حوزه صیانت از دانش‌آموزان به‌کارگیری شود و آموزش و پرورش باید با نگاهی باز از ظرفیت مساجد و مجموعه‌های فرهنگی استفاده کند تا بدین وسیله شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان باشیم.

وی با بیان اینکه باید با همگرایی و هم افزایی مشکلات را کاهش داد، تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان می تواند با شکل جدیدی فعالیت کند و علاوه بر حوزه‌های ماموریتی خود در حوزه‌های تربیتی هم خدمت‌رسانی کند و لازم است در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان انجمن‌های مختلفی تأسیس شود تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند.

اعلایی در پایان گفت: برگزاری اردو در افزایش روحیه و نشاط دانش آموزان بسیار مؤثر است و باید در این زمینه یک کار ویژه در استان صورت گیرد، البته استان همچنان منتظر نگاه مثبت وزارت آموزش و پرورش در موضوع اردوگاه «یانس‌آباد» است که امیدواریم هرچه سریعتر محقق شود و بتوانیم این مجموعه را به یک مجموعه اردویی فاخر در سطح کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان