Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که از یک هفته قبل دختران، نوه‌ها و همسرانشان می‌توانند با مهندس موسوی و زهرا رهنورد دیدار کنند، نسبت به انجام ملاقات سایر بستگان در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد. آفتاب‌‌نیوز : قاسم میرزایی نیکو، در پاسخ به سوالی در مورد برخی شنیده‌ها در خصوص رفع محدودیت‌های در مسیر ملاقات اعضای خانواده میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با آن‌ها اعلام کرد: از حدود یک هفته گذشته تاکنون محدودیت‌های ملاقات برای مهندس میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دختران، نوه‌ها و همسرانشان با مهندس موسوی و زهرا رهنورد دیدار می‌کنند
وی افزود: پیرو رایزنی‌ها و دیدارهایی که برخی مسئولان مربوطه با مهندس موسوی داشتند، به این جمع‌بندی رسیدند که دختران، نوه‌ها و همسران ۲ دختر مهندس موسوی و خانم رهنورد بتوانند با آن‌ها به‌طور عادی دیدار کنند.
نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس خاطرنشان کرد: بر این اساس، خانواده موسوی درصورت تمایل می‌توانند با حضور در منزل ایشان با آن‌ها دیدار کنند و خوشبختانه محدودیتی در این راستا وجود ندارد و احتمالاً به‌زودی نسبت به درخواستی که درمورد ملاقات سایر اعضای خانواده و بستگان با آقای موسوی و خانم رهنورد مطرح شده بود، اقدام شود.
امیدواری نسبت به انجام ملاقات سایر بستگان در آینده نزدیک
عضو کمیته حصر فراکسیون امید مجلس در این رابطه توضیح داد: مهندس موسوی اخیراً با ارائه اسامی تعدادی از بستگان خود، خواستار ملاقات با آن‌ها شده بود که هم‌اکنون پیگیری‌هایی در این رابطه انجام می‌شود و امیدواریم این مهم نیز به‌زودی محقق شود.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین در پاسخ به سوالی در مورد دیدار چهره‌های سیاسی با مهندس موسوی گفت: البته در رابطه با ملاقات چهره سیاسی یا مقامات مسئول هنوز بحث خاصی مطرح نشده اما به نظر می‌رسد رفع محدودیت‌ها برای ملاقات با اعضای خانواده، می‌تواند مقدمه‌ای خوبی باشد.
تلاش‌ها در بخش‌های مختلف در آستانه به نتیجه رسیدن است
میرزایی نیکو در پایان تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های دوستانی که در بخش‌های مختلف اقدام کردند، در آستانه تحقق است و به نظر می‌رسد این تلاش‌ها اندک اندک در حال به نتیجه رسیدن است. این اتفاق خوشایندی است و جامعه نیز همین انتظار را داشت.
ایلنا 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تیم‌های بسکتبال طبیعت و ذوب‌آهن اصفهان در سومین دیدار خود در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در تالار بسکتبال زنده یاد محمود مشحون به مصاف هم رفتند.


شاگردان مهران حاتمی (سرمربی ذوب‌آهن) و مهران شاهین‌طبع (طبیعت) در شرایطی پا به این دیدار گذاشتند که در تقابل‌های قبلی خود، هر کدام یک‌بار به برتری دست یافته بودند. دیدار اول آنها ۸۴ بر ۷۴ به سود طبیعت و دیدار دوم ۶۸ بر ۶۴ به سود ذوب‌آهن اصفهان خاتمه یافت تا کار در بازی سوم دنبال شود.


کوارتر اول و دوم این دیدار سوم، با نتایج ۲۰ بر ۱۹ و ۲۰ بر ۱۵ به سود طبعیت به پایان رسید، اما در کوارتر سوم ذوب‌آهن موفق شد ۱۹ بر ۱۴ به برتری دست یابد. این بازی در کوارتر چهارم هم با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ به سود طبیعت به پایان رسید تا در نهایت شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ فاتح این جدال حساس باشند.


دیدار چهارم نیز طبق برنامه سه‌شنبه-۱۸ اردیبهشت- از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد. در صورت برتری ذوب‌آهن در دیدار چهارم تکلیف تیم برنده در مسابقه پنجم مشخص خواهد شد که به میزبانی ذوب‌آهن در اصفهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود