Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسيما،مرکز خراسان رضوی، اشتفان شولتس در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مشهد افزود: با توجه به این که سازمان آیسسکو مشهد را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام نام گذاری  کرده است برای ما بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم در بخش های مختلف  در این شهر سرمایه گذاری کنیم.

او گفت :اتریش در توسعه زیر ساخت های گردشگری از دانش بسیار بالای برخوردار است که می شود با انتقال این دانش شاهد رونق در زمینه گردشگری بین دو کشور اتریش  و جمهوری اسلامی ایران  به ویژه مشهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر مشهد هم در این دیدار  با اشاره به این که مشهد مقدس مقصد گردشگری سلامت و زیارت در منطقه خاورمیانه است گفت :مشهد مقدس در  هزارو 200 سال قبل  کانون مناظره بین ادیان مختلف محسوب می شد و  از دیر باز همبه  علت وجود بارگاه رضوی با توجه مسلمانان جهان روبرو بوده است  .

حیدری افزود :سالانه 27 میلیون زایر ایرانی و 2 میلیون زایر خارجی وارد شهر مقدس مشهد می شوند و این شهر 54درصد مراکز اقامتی کشور را در خود جای داده است.

 او گفت :انجمن فرهنگی سفارت اتریش سابقه 60ساله ای در ایران دارد و مشهدمقدس  می تواند در کانون این تبادلات فرهنگی قرار بگیرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران مقصدی جذاب برای اندونزیایی‌ها
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴