Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: مصرف گاز در استان شب گذشته (یکشنبه) از 16 میلیون متر مکعب عبور کرد و برای سال جاری رکورد زد.

اسماعیل مفرد بوشهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ثبت این رقم بیشترین میزان مصرف گاز در استان قزوین طی سال جاری شب گذشته اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه شنبه شب نیز میزان مصرف گاز در استان حدود 16 میلیون متر مکعب بود، اظهار کرد: 12 میلیون و 500 هزار متر مکعب از گاز مصرف شده در استان قزوین در شب گذشته مربوط به مشترکان خانگی و صنعتی و سایر آن نیز مربوط به نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: با وجود برودت هوا در همه نقاط استان خوشبختانه در روزهای اخیر هیچ گزارشی از قطعی و یا افت فشار گاز نداشته ایم.
مفرد بوشهری در ادامه از شهروندان استان قزوین خواست تا با صرفه جویی در مصرف گاز، بستر لازم را برای استفاده این نعمت توسط دیگر هموطنان فراهم کنند.
وی همچنین از شهروندان تقاضا کرد تا دمای منازل خود را بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد تنظیم کرده و با پوشیدن لباس گرم، بستن منافذ و دریچه های کولرها ضمن رعایت مسایل ایمنی در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
براساس آخرین آمار ارایه شده، استان قزوین دارای حدود 376 هزار مشترک گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد


به گزارش خبرگزاری صد و سیما، فیلم سینمایی «فسیل» که به‌عنوان پدیده اکران سال گذشته سینماها توانست بخشی از رکوردهای تاریخ سینمای ایران را جابه‌جا کند، حالا در اکران آنلاین (برخط) هم رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد و وارد بخش اشتراک نمایش خانگی شد.

«فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان از روزهای پایانی اسفند سال گذشته اکران آنلاین خود را آغاز کرد و تا به امروز با بیش از ۴۰ میلیون دقیقه بازدید، تبدیل به پربازدیدترین فیلم‌ عرضه شده در فرآیند اکران آنلاین در سال‌های اخیر شده است.

تعداد بلیت‌های فروخته شده برای تماشای آنلاین این فیلم، به عدد ۳۵۸ هزار و ۹۴۵ قطعه و فروش ۲۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

فیلم «فسیل» با بازی بهرام افشاری، الهه حصاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینمای ایران است.

داستان این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و سرگذشت خواننده‌ای به نام اسماعیل و دوستانش را روایت می‌کند که در طول زمان برای هر کدام اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این فیلم در گیشه سینماها نیز فروشی افزون بر ۳۲۴ میلیارد تومان را تجربه کرد و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد و هم اکنون نیز در «فیلیمو» قابل تماشاست.

دیگر خبرها

  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد