Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی از راه اندازی دفتر ارتباطی با سازندگان داخلی در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ اقتصادی نفت و انرژی نظرات

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، احمد گوجانی، دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی این مجتمع حمایت از سازندگان داخلی است، گفت: به‌زودی و برای اولین‌بار یک قرارداد باز با سازنده‌ای داخلی  منعقد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح این قرارداد گفت: این سازنده داخلی که تأمین‌کننده بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز مجتمع است، کارگاه خود را در عسلویه احداث خواهد کرد و در همین منطقه تولید، نصب و تعمیر قطعات را انجام می‌دهد.

به گفته گوجانی؛ این کار علاوه بر حمایت از ساخت داخل، مزیت‌های دیگری نیز خواهد داشت که از آن جمله حذف شدن چرخه انبارداری است.

وی افزود: این سازنده داخلی پس از استقرار در کوتاه‌ترین زمان، تجهیزات مورد نیاز را در اختیار مجتمع قرار می‌دهد.

به گفته گوجانی؛ این سازنده تأمین یکی از اصلی‌ترین کالاهای مجتمع را بر عهده گرفته که با توجه به تحریم‌ها نیاز اساسی به آن وجود دارد و مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در قالب این قرارداد حمایت از این سازنده را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی افزود: از مزایای دیگر این قرارداد اشتغال‌زایی برای نیروهای بومی منطقه است که نشان‌دهنده اهمیت مسائل اجتماعی برای مجتمع پارس جنوبی است.

گوجانی از راه اندازی دفتر ارتباطی با سازندگان داخلی در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد و گفت: در راستای پیشبرد سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و با هدف بسترسازی مناسب برای حضور مؤثر سازندگان داخلی؛ دفتر ارتباطی با انجمن سازندگان صنعت نفت ایران " استصنا" در مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شده است.

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده با افتتاح و راه‌اندازی این دفتر در مجتمع عظیم گازی کشور، یک حلقه ارتباطی برای پیگیری موارد مرتبط با ساخت داخل بین مجتمع و سازندگان داخلی ایجاد می‌شود.

وی افزود: حصول اطمینان از حضور همیشگی و مؤثر سازندگان داخلی در مجتمع و ایجاد بستر مناسب جهت در دسترس بودن سازندگان داخلی و رعایت تکریم سازندگان داخلی از موارد مهم در این برنامه است.

انتهای پیام/

R32317/P1010113/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پارس جنوبی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم صنایع پارس جنوبی در قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی خواستار تأسیس و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و جنرال وزارت نفت در استان بوشهر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با  تبریک میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و با قدردانی از تلاش این سازمان در عرصه‌های مختلف تولید، اشتغال و اقتصاد اظهار داشت: بخشی از اقتدار بین‌المللی و قدرت ملی ایران اسلامی مرتبط با منطقه ویژه پارس جنوبی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر منطقه پارس جنوبی را یک منطقه مهم در ابعاد اقتصادی و اجتماعی دانست و بیان کرد: یکی از فرصت مهم و فوق‌العاده اجتماعی عسلویه زندگی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی با اتحاد و همدلی است که در امنیت منطقه اثرگذار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه شهرستان عسلویه و منطقه پارس جنوبی برای همه مردم جهان شناخته شده است اضافه کرد: صنایع و تأسیسات پارس جنوبی تاثیرگذاری بالا دارد و سبب آفرینش قدرت و اقتدار است.

امام جمعه بوشهر فعالیت کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس را راهبردی، اساسی و بنیادی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی مردم منطقه از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی باید توجه ویژه‌ای به منطقه پیرامونی در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و دیگر عرصه‌ها شود.

وی توجه به مناطق پیرامونی صنایع پارس جنوبی را سبب ارتقای اقتدار صنعت دانست و تأکید کرد: توجه به مبلمان شهری، روستایی، فضای سبز، امکانات زیرساختی، آب، برق، گاز، مراکز درمانی و اقتصادی مناطق پیرامونی صنعت، فضای توسعه‌ای مهمی ایجاد می‌کند.

صفایی بوشهری باتأکید بر توجه ویژه به حفاظت محیط زیست منطقه پارس جنوبی گفت: باید در این عرصه کار کارشناسی و دقیق انجام شود تا مردم از مشکلات زیست محیطی در امان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر آموزش مهارتی به جوانان منطقه را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مهارت جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها برای بکارگیری در صنایع مختلف یک اصل مهم محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر یکی از موارد مهم که وزارت نفت باید به آن توجه ویژه کند را ایجاد بیمارستان برای استفاده همگان دانست و تأکید کرد: تأسیس و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و جنرال وزارت نفت در استان بوشهر یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اقداماتی برای توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه و کنگان شده است گفت: با توجه به افزایش بیماران سرطانی باید ساخت بیمارستان تخصصی درمان بیماران سرطانی در دستور کار قرار بگیرد که در این راستا مرکز تخصصی غربالگری تشخیص سرطان در استان بوشهر ایجاد شده است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • ماجراهای سوسو، بابا گازی و دوستان تازه اش در انیمیشن «موتورها»
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی درپارس جنوبی محقق شود
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶