Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که از یک هفته قبل دختران، نوه‌ها و همسرانشان می‌توانند با موسوی و زهرا رهنورد دیدار کنند، نسبت به انجام ملاقات سایر بستگان در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

قاسم میرزایی نیکو در پاسخ به سوالی در مورد برخی شنیده‌ها در خصوص رفع محدودیت‌های در مسیر ملاقات اعضای خانواده میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با آن‌ها اعلام کرد: از حدود یک هفته گذشته تاکنون محدودیت‌های ملاقات برای میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیرو رایزنی‌ها و دیدارهایی که برخی مسئولان مربوطه با  موسوی داشتند، به این جمع‌بندی رسیدند که دختران، نوه‌ها و همسران ۲ دختر  موسوی و خانم رهنورد بتوانند با آن‌ها به‌طور عادی دیدار کنند.

عضو کمیته حصر فراکسیون امید مجلس  توضیح داد: بر این اساس، خانواده موسوی درصورت تمایل می‌توانند با حضور در منزل ایشان با آن‌ها دیدار کنند و خوشبختانه محدودیتی در این راستا وجود ندارد و احتمالاً به‌زودی نسبت به درخواستی که درمورد ملاقات سایر اعضای خانواده و بستگان با آقای موسوی و خانم رهنورد مطرح شده بود، اقدام شود. موسوی اخیراً با ارائه اسامی تعدادی از بستگان خود، خواستار ملاقات با آن‌ها شده بود که هم‌اکنون پیگیری‌هایی در این رابطه انجام می‌شود و امیدواریم این مهم نیز به‌زودی محقق شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین در پاسخ به سوالی در مورد دیدار چهره‌های سیاسی با موسوی گفت: البته در رابطه با ملاقات چهره سیاسی یا مقامات مسئول هنوز بحث خاصی مطرح نشده اما به نظر می‌رسد رفع محدودیت‌ها برای ملاقات با اعضای خانواده، می‌تواند مقدمه‌ای خوبی باشد.

میرزایی نیکو در پایان تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های دوستانی که در بخش‌های مختلف اقدام کردند، در آستانه تحقق است و به نظر می‌رسد این تلاش‌ها اندک اندک در حال به نتیجه رسیدن است. این اتفاق خوشایندی است و جامعه نیز همین انتظار را داشت.

ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید قاسم موسوی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی  با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس