Web Analytics Made Easy - Statcounter

.به گزارش خبرگزاري صداوسيما  ، مهندس نعمت زاده با اعلام این خبر در بامداد دومین روز پس از بارش سنگین برف گفت: پس از بازدید میدانی صورت گرفته همراه فرماندار ری ، معاون عمرانی وی، بخشدار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری کهریزک از محل وقوع بحران در محدوده گردنه حسن آباد، تمامی موارد مهم و ضروری در خصوص رفع این معضل ترافیکی به طور میدانی بررسی و شناسایی شد که موضوعات مطروحه پس از اتمام بازدید میدانی در جلسه هم افزایی مدیران ستاد مدیریت بحران شهرستان ری که در محل بخشداری کهریزک برگزار شد، مطرح و مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار گرفت تا با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ظرفیت های موجود، کاربردی ترین نقشه راهبردی جهت رفع مشکل مذکور ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردارکهریزک افزود: وقوع گره های ترافیکی در محور گردنه حسن آباد یکی از معضلات حوزه استحفاظی شهر حسن آباد به شمار می رود که رسیدگی به ان در دایره وظایف شهرداری کهریزک تعریف نشده است اما باتوجه به همجواری شهر حسن آباد و کهریزک، ستاد مدیریت بحران شهرداری کهریزک با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود جهت امداد رسانی و رفع این معضل ترافیکی اعلام آمادگی کرده است که در جلسه هم اندیشی ستاد مدیریت شهرستان ری، سایر برنامه ها، پیشنهادات و اقدامات عملیاتی و شبانه روزی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری کهریزک از اولین لحظات وقوع بحران در محور جاده قدیم تهران - قم مورد بحث و بررسی کمی و کیفی مدیران ارشد شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در این جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری کهریزک آمادگی کامل خود را به عنوان همسایه شهر حسن آباد جهت رفع مشکل پیش آمده در گردنه صعب العبور و برفگیرحسن اباد اعلام کرد و از آماده خدمت بودن تمامی تجهیزات  و خودروهای خدمات موتوری و آتش نشانی خبر داد که این مشارکت داوطلبانه مورد تمجید مدیران شهرستان قرار گرفت.
رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری کهریزک افزود: خوشبختانه شهرداری کهریزک با پیش بینی تمهیدات لازم در قالب ستادهای مدیریت بحران  و شناسایی نقاط برفگیر و تجهیز ناوگان خدمات موتوری برای خدمت رسانی در زمان بارش های فصلی و وقوع بحران های احتمالی، از اولین لحظه بارش سنگین برف تا این لحظه با مشکل خاصی در شهر مواجه نشده است و تمامی اقدامات لازم در راستای پیشگیری از وقوع بحران با توزیع به موقع شن و نمک در نقاط برفگیر، اعلام اماده باش نیروهای آتش نشانی در گذرگاه های پرخطر، آغاز فعالیت جهادی ستادهای برفروبی و خدمات شهری وبه کارگیری تمامی تجهیزات مکانیکی خدمات موتوری به طور عادلانه در همه نقاط شهر صورت گرفته است.
شهردار کهریزک در ادامه این خبر خاطرنشان کرد:  ستاد مدیریت بحران شهرداری کهریزک تا رفع کامل معضل ترافیکی جاده قدیم تهران - قم در این محور در آماده باش کامل به سر می برد تا با ارائه خدمات مطلوب و به کارگیری ظرفیت های مدیریت شهری، مخاطرات موجود در این نقطه را در کوتاهترین زمان ممکن کاهش و دوباره ارامش و ایمنی را به این شریان مهم شهرستان اعطاء کنند.
هم اکنون شهردار کهریزک به عنوان رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری کهریزک در کنار مسئول مرکز آتش نشانی، رییس واحد خدمات شهری، مسئول واحد روابط عمومی و سایر اعضای ستاد در محدوده شهر در آماده باش کامل به سر می برند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف، به محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف، آسیب جدی وارد شده است. 

محمد علی آخوندی امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت اظهار داشت: روزهای پنجشنبه و جمعه، بارندگی‌های شدید و پراکنده را در کل استان به ویژه در شهرستانهای خوسف و نهبندان داشتیم. 

وی با بیان اینکه به تمام زیرساخت های جاده‌ای و راه های عشایری و روستایی در شهرستان خوسف خسارت وارد شده، افزود: آبگرفتگی منازل روستایی خوسف و نهبندان و تخریب تمامی قنواتی که در حاشیه رودخانه ها بوده‌اند، از پیامدهای سیل دیروز است. 

به گفته وی، ابنیه جاده‌ها به طور کامل تخریب شده‌اند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از تخریب و خسارت به مزارع سرچاه عماری و محور قلعه زری در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: در شهرستان خوسف شاهد قطعی شبکه آب و برق و حتی گاز در روستاهای اکبرآباد، محمدآباد و... بودیم. 

آخوندی از برق گرفتگی دختر بچه ۱۰ ساله به دنبال افتادگی تیر برق گفت و افزود: خوشبختانه جان این دختربچه نجات یافت. 

آخوندی ادامه داد: بندهای خاکی و اراضی کشاورزی در حاشیه رودخانه ها خسارت جدی دیدند چرا که بیشتر  روستاهای خوسف در حاشیه رودخانه واقع شده اند. 

به گفته وی، در شهرستان نهبندان آب به داخل شهر هم نفوذ کرده و مشکلاتی در داخل شهر هم داشته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه یک گروه نوجوان هشت نفره  در سیلاب گیر افتاده بودند که  با همکاری نیروهای امدادی نجات یافتند، گفت: منازل قدیمی و آغل‌های دام گنبدی خسارت دیده اند که  بعد از اتمام بارشها، میزان خسارتها برآورد می شود. 

آخوندی افزود: راه دسترسی بعضی روستاهای خوسف از جمله  مزار شاه سلیمان علی(ع) و روستای کشوک مسدود شده است.

وی با بیان اینکه خسارت های سیل در خوسف همانند سیل زیرکوه است، متذکر شد: در شهرستان خوسف، مشابه زیرکوه شرایط خاصی به دنبال سیلاب داشتیم به نحوی که در محورهای مواصلاتی حتی ماشین سنگین هم نمی تواند تردد کند. 

وی تصریح کرد: محور قلعه زری و روستاهای بخش ماژان کلاً تخریب شده‌اند. 

به گفته وی؛ در نهبندان محور شاهکوه به میغان و در طبس هم  محور راور مسدود هستند و بقیه راه ها بازگشایی شده اند اما نا ایمن هستند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: بیشترین خسارت سیل به راه ها، ابنیه جاده ها، باغات، مزارع و قنوات وارد شده است. 

آخوندی افزود: امروز در قسمت های غربی و شمال استان از جمله شهرستان های طبس، سرایان، فردوس و بشرویه بارندگی شدید خواهیم داشت. 

وی از تشکیل جلسه اضطراری مدیریت بحران در خوسف خبر داد و افزود: آماده باش همه دستگاه‌ها و بسیج امکانات را داریم و 48 اکیپ هلال احمر هم در سطح استان فعال هستند. 

آخوندی در پایان از همکاری مردمی، تراکتورداران و نیروهای معدنی و معادن برای بازگشایی مسیرها گفت و تصریح کرد: از مردم می خواهیم تا با نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان