Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلاب آدینه با گریمی متفاوت در کنار زوج مشهور+عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز توانست با شکست کادیز و با توجه به شکست بارسا از خیرونا قهرمان لالیگا شود. چهار هفته زودتر، کهکشانی‌ها قهرمانی خود را مسجل کردند و در 4 بازی بعدی برای این تیم طبق سنت گارد افتخار تشکیل خواهند داد.

متئو لاهوز که دیروز برای کادنا کوپه بازی رئال-کادیز را کارشناسی می‌کرد، خاطره‌ای جالب مربوط به رویارویی این دو تیم در فصل 22-2021 تعریف کرد.

لاهوز گفت: «در هفته 37 فصل 22-2021 رئال در زمین کادیز بازی داشت و من داور مسابقه بودم. قهرمانی رئال قطعی شده بود و بازیکنان کادیز برای این تیم گارد افتخار تشکیل دادند. من هم در بینشان قرار گرفتم و رئال را تشویق کردم. هفته بعد کمیته داوران من را از فهرست بازی‌ها کنار گذاشت و محرومم کرد.»

لاهوز ادامه داد: «کمیته داوران از اینکه من در گارد افتخار شرکت کردم، عصبانی بود. جالب اینکه یک هفته قبل‌تر در بازی بتیس-بارسا، بازیکنان بارسا به‌خاطر قهرمانی بتیس در کوپا دل ری برای این تیم گارد افتخار تشکیل دادند و من نیز در آن کنار ژاوی حضور داشتم. کمیته داوران هیچ مشکلی در این حرکت من ندید ولی همان قضیه در بازی رئال تکرار شد و من محروم شدم. این برخورد دو گانه واقعا آزاردهنده بود.»

دیگر خبرها

  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟
  • چرا ابن بابویه قمى به شیخ صدوق مشهور شد؟ + فیلم
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند