Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در تشریح اقدامات این دانشگاه برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی گفت: یکی از این اقدامات تشکیل اتاق فکر کارآفرینی با حضور بیش از 100 عضو هیات علمی این دانشگاه به صورت داوطلبانه است که تشکیل کمیته کارآفرینی و اداره کارآفرینی از نتایج این اتاق فکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد مهدی فاتح افزود: یکی از دیگر از اقدامات ایجاد مرکز آموزش های آزاد در این دانشگاه است که محور اصلی آن مهارت آموزی برای دانش آموختگان و مردم است و علاقه مندان می توانند مهارت مورد نیاز خود را آموزش ببینند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی امروز هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد. در این همایش یک روزه محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و تعدادی از معاونان وی به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است در این همایش تعدادی از اساتید دانشگاه‌های کشور و استان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان معماری، شهرسازی و گردشگری حضور داشتند. گفتگوی علی شهسوار خبرگزاری مهر را با محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را با هم می‌بینیم.

کد خبر 6098494

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک