Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@08:25:23 GMT

رد درخواست هزینه مجدد برای انشعابات مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۱۷۸۴

رد درخواست هزینه مجدد برای انشعابات مسکن مهر

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: به هیچ وجه، نه در شهر هشتگرد و نه در هیچ نقطه کشور، مجموعه وزارت نیرو درخواست دریافت پول مجدد برای حق انشعاب را نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا امیرکمالی نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر در خصوص ادعای دریافت دوباره حق انشعاب برق در واحد‌های مسکن مهر شهر هشتگرد گفت: اگر از مشترکی مطالبه وجهی به عنوان حق انشعاب برق و یا آب شده که این مشترک پیش از این حق انشعاب خود را پرداخت کرده، وی با مراجعه به ادارات توزیع برق و یا ادارات آب و فاضلاب شهر خود، با در دست داشتن فیش واریزی حق انشعاب این موضوع را مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به هیچ وجه، نه در شهر هشتگرد و نه در هیچ نقطه کشور، مجموعه وزارت نیرو درخواست دریافت پول مجدد برای حق انشعاب را نداشته است؛ بلکه در هر نقطه هر مشترک باید یکبار به طور کامل حق انشعاب آب و حق انشعاب برق خود را پرداخت کند و در صورتی که مشترکی به طور کامل این هزینه را پرداخت کرده باشد و تحت این عنوان از وی دوباره درخواست پول شده با مراجعه به ادارات مربوطه اعلام وضعیت کند.

امیرکمالی در خصوص اینکه برخی از مالکان واحد‌های مسکن مهر شهر هشتگرد اعلام کرده اند، پرداخت هزینه‌ای یک میلیون تومانی بابت حق انشعاب برق از آن‌ها خواسته شده در حالی که حق انشعاب خود را پیش از این پرداخت کرده اند، گفت: وزارت نیرو هیچ اعلامی برای پرداخت هزینه جدید در زمان نقل و انتقال از مشترکان مسکن مهر هشتگرد نداشته، شاید این مبلغ را شرکت عمران هشتگرد از مشترکان مطالبه کرده که در صورتی که مشترک مذکور حق انشعاب خود را پیش از این به طور کامل پرداخت کرده، باید مشخص شود این مبلغ درخواستی برای چه بوده است، اما هیچ گزارشی یا مستنداتی تا امروز در این خصوص به شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو ارائه نشده است.

به گزارش تسنیم، پیش از این یکی از متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از دردسر تازه‌ای خبر داده بود که در زمان نقل و انتقال واحد‌های این طرح از سوی وزارت نیرو ایجاد شده بود. وی مدعی شده بود که وزارت نیرو درخواست هزینه مجدد برای حق انشعاب برق کرده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003GD4

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح

سردار مجید ابن الرضا در جلسه شورای مسکن استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل ساخت مسکن نیرو‌های مسلح برآورد شده است گفت: اصل ۳۱ قانون اساسی بر داشتن مسکن متناسب با نیاز هر جامعه تاکید دارد و یکی از موارد مطرح شده در پیام امام راحل در خصوص وظایف دولت اسلامی نیز حل مشکل مسکن است.

وی افزود: مسکن از نیاز‌های اولیه زندگی انسان و از موضوعات جدی در سبد معیشت خانوار است متاسفانه بازدهی بازار مسکن در جامعه امروز به قدری بالا رفته که هم ارز با بازار سکه و دلار حرکت می‌کند و باید هرچه سریعتر برای حل مشکل مسکن اقدام شود.

سردار ابن ارضا با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مسکن در سال‌های آینده افزود: بالاترین هزینه در زمینه ساخت مسکن مربوط به دستمزد، مصالح و فولاد است.

رئیس ستاد تامین اجتماعی و قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی فاقد کاربری نیرو‌های مسلح با اجازه مقام معظم رهبری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه تاکید کرد: نیرو‌های مسلح برای تامین مسکن مورد نیازشان باید دغدغه ۱۰۰ درصدی داشته باشند و ما نیز در مدیریت استان کاملا آماده همکاری در این زمینه هستیم.

 رحمتی گفت: برای ساخت مسکن نیرو‌های مسلح زمین‌هایی در نظر گرفته شود که زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل برق، آب و گاز را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور به مسکن دغدغه اساسی دارد و اگر این خط فکری در همه استان‌ها و شهرستان‌ها جاری و ساری شود یک عملیات عمرانی بزرگ برای ساخت مسکن به راه خواهد افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مسکن یک حوزه تخصصی و مهندسی است بنابراین باید به جزئیات اعداد و ارقام در این حوزه مسلط باشیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه در روند ساخت مسکن نیرو‌های مسلح حد توقفی وجود ندارد گفت: بر این اساس ظرف یک ماه آینده همه نیازمندی‌ها و موجودی‌ها احصا شوند به طوری که در جلسات بعدی قرارگاه فقط راه حل مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح تمام دارایی‌های خود در داخل و خارج شهر را پای کار بیاورند ما نیز بالاترین ارزش افزوده‌ای را که در استان در اختیار داریم ایجاد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟