Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قائم مقام شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: با توجه به دمای منفی 7 درجه در این دو فرودگاه باید باندهای پرواز به صورت متوالی‎یخ‌زدایی و پاکسازی شوند به همین دلیل پروازها با تاخیر صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، اسفندیاری در خصوص آخرین وضعیت پرواز در فرودگاه های کشور بیان کرد: با توجه به بارش شدید برف در روزهای اخیر 10 فرودگاه کشور درگیر شدند و در این میان 15 فرودگاه کاملا عملیاتی بوده اند و تنها به صورت موردی تاخیر داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: فرودگاه مهرآباد و امام خمینی به علت شرایط ویژه چون دمای بسیار پایین و دید کم علی رقم باز بودن سطوح پروازی امکان انجام پرواز ایمن و استاندارد وجود نداشته و با توجه به تصمیم ستاد ویژه زمستانی و مدیریت بحران کشوری و هماهنگی با شرکت های هواپیمایی مقرر شد پروازها از ساعت 10 امروز در فرودگاه مهرآباد و ساعت 11 امروز در فرودگاه امام خمینی از سرگرفته شود. 

قائم مقام شرکت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: فرودگاه امام و مهرآباد از لحاظ عملیاتی در سطوح مناسب و ایمنی برای پرواز وجود دارد و عملیات یخ زدایی و پاکسازی انجام شده است.

اسفندیاری با اشاره به لزوم یخ زدایی از باندهای پرواز در فرودگاه امام و مهرآباد گفت: با توجه به دمای منفی 7 درجه در این دو فرودگاه باید باندهای پرواز به صورت متوالی یخ زدایی و پاکسازی شوند به همین دلیل پروازها با تاخیر صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: تمامی فرودگاه های کشور در حال حاضر در شرایط مطلوبی به سر می برند و فعال هستند و تنها به صورت موردی و براساس شرایط امکان تاخیر در برخی از پروازها وجود دارد.

قائم مقام شرکت فرودگاه‌های کشور در انتها خاطر نشان کرد: پروازها در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد نیز به علت بارش برف و برودت هوا با دو ساعت تاخیر انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه به شماره پروازی ۳۲۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

در نهایت بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر این پرواز باطل اعلام شد.

کد خبر 6099379

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!