Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین از فراخوان چینی ها برای افتتاح مجدد حساب های مسدودی خبر داد و گفت: سرکنسولگری ایران در شانگهای نیز رسما این موضوع را اعلام کرده است.

مجیدرضا حریری از گام جدید چینی ها برای بهبود روابط بانکی با ایران خبر داد و گفت: بانک ABC چین، فراخوان جدیدی برای آن دسته از ایرانی هایی داشته که حساب آنها طی ماههای گذشته مسدود شده بود؛ به نحوی که درخواست شده تا آنها با مراجعه به شعب بانکی، مجدد افتتاح حساب داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین افزود: سرکنسولگری ایران در شانگهای، رسما این موضوع را اعلام کرده است؛ اما به هر حال، این اقدام چین نشان از رفع سوتفاهم ها دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی ایران و چین نیز، فراخوانی به ایرانیان ساکن چین داشته تا هر یک از آنها که مشکل دارند اعلام کرده تا مسائل و مشکلات جمع بندی شده و برای تصمیم گیری در جهت رفع آن به سفارت و بانک مرکزی ارجاع داده شود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی ها در مدارس به کودکان مهارت ورزی آموزش می دهند (فیلم)



منبع:پیج sokhanranihaa

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم) آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم) نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم/ نگاهی به فیلم مست عشق
  • چینی ها در مدارس به کودکان مهارت ورزی آموزش می دهند (فیلم)
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا