Web Analytics Made Easy - Statcounter


اسلامشهر- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر از جان باختن زوج جوان اسلامشهری و کودک ۴۰ روزه آن ها در اثر گاز منواکسید کربن خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، یوسف منطقی صبح دوشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران از جان باختن زوج جوان اسلامشهری و فرزند ۴۰ روزه آن ها خبر داد و گفت: این زوج به دلیل انتشار گاز منواکسید کربن به وسیله لوله بخاری غیر استاندارد جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این حادثه در منطقه «قائمیه» اسلامشهر به وقوع پیوست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر گفت: آتش نشانان به محض اطلاع از این حادثه در محل حاضر شدند، اما متاسفانه زوج جوان در حالی که در خواب بودند، خفه شده و جان خود را از دست داده بودند.

منطقی از وجود علائم حیاتی در کودک ۴۰ روزه در زمان حضور آتش نشانان خبر داد و اضافه کرد: ماموران آتش نشانی به سرعت کودک را به بیمارستان منتقل کردند، اما متأسفانه این نوزاد به علت آسیب های وارده ناشی از  گاز منواکسید کربن، در بیمارستان فوت کرد.

true برچسب ها : سازمان آتش نشانی اسلامشهر گازگرفتگی یوسف منطقی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، در پی فروریختن یک ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا، پایتخت اتیوپی، دست کم هفت نفر جان باختند.

براساس اعلام رسانه‌های محلی، این ساختمان مسکونی روی ساختمانی که در پشت آن واقع شده بود، فرو ریخت و هفت نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

هنوز جزئیاتی دیگری درباره شمار دقیق قربانیان، دلیل حادثه و سایر خسارات وارده، منتشر نشده است.

کد خبر 6087427

دیگر خبرها

  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند