Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام امام جمعه تبریز برای برداشتن حائل میان مردم و مسئولان در صف نمازگزاران می‌تواند شروعی برای برداشتن همه موانع میان مردم و مسئولان باشد.

محمدباسط درازهی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره دستور امام جمعه تبریز برای برداشتن نرده‌های حائل میان مردم و مسئولان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر بیان داشت: موانعی که میان مردم و مسئولان گذاشته می‌شود حس خوبی به مردم القا نمی‌کند و برداشته شدن آنها باعث می‌شود مسئولان خود را از مردم بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سراوان تصریح اینکه اقدام حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بسیار پسندیده و مثبت بود، اضافه کرد: چنین حائل‌هایی برای مردم این حس را بوجود می‌آورد که مسئولان خود را برتر از آنان می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه از بین بردن فاصله‌ها میان مردم و مسئولان باید در تمامی شئون جامعه جاری شود، اظهارداشت: این اقدام پسندیده در مصلی تبریز، می‌تواند نقطه شروعی برای برداشتن تمام موانعی باشد که مسئولان را از مردم جدا می‌کند.

به گزارش آنا، هفته‌ گذشته حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دستور داد نرده‌های ردیف‌های جلویی مصلی امام خمینی (ره) که حائل بین مردم و مسئولان بودند، برداشته شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود