Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:48:51 GMT

حمایت سوارس از کوتینیو

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۲۸۲۶

حمایت سوارس از کوتینیو

مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌واناری‌ها از هم‌تیمی برزیلی خود حمایت کرد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلیپه کوتینیو که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری در ازای 160 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست، شب گذشته (یکشنبه) در پیروزی 2 بر یک بارسلونا مقابل آلاوس در هفته بیست‌ویکم لالیگای اسپانیا اولین بازی لالیگایی‌اش را برای بارسا در نوکمپ انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک بزریلی در این بازی از ابتدا در ترکیب بارسلونا بود و در دقیقه 66 جای خود را به پاکو آلکاسر داد.

لوئیس سوارس در دفاع از عملکرد هم‌تیمی برزیلی‌اش گفت: انجام اولین بازی لالیگایی در نوکمپ دشوار است. فیلیپه در این بازی خیلی خوب بود. او کارش را عالی انجام داد و سعی کرد تا خودش را جریان بازی قرار دهد. ما هم از حضور او در زمین خوشحال بودیم.

مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌واناری‌ها که در این دیدار گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند، در خصوص بازی اظهار داشت: اگر شما تمرکز لازم را نداشته باشید، نمی‌توانید به پیروزی برسید و نباید به جایگاه حریفان در جدول رده‌بندی لیگ نگاه کنید. در نیمه دوم هم می‌دانستیم که برای چه هدفی بازی می‌کنیم و در نهایت هم سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیلیپه کوتینیو لوئیس سوارس بارسلونا

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت

رافا یوسته اخبار منتشر شده پیرامون ادامه همکاری با ژاوی را تأیید  کرد.

طرفداری | رافا یوسته با قاطعیت از ژاوی حمایت کرد.

در جریان جلسه روز گذشته میان ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، تکلیف آینده نیمکت بارسلونا مشخص شد. ژاوی پس از توافق نهایی با سران باشگاه، حداقل برای یک فصل دیگر سرمربی بارسا خواهد بود. ژاوی که طی ماه‌های اخیر بارها جدایی خود را از بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود، در نهایت با چرخشی 180 درجه‌ای، تصمیم به ادامه همکاری با آبی‌واناری‌ها گرفت.

 

فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند

رافا یوسته، نایب‌رییس باشگاه بارسلونا ضمن تأیید اخبار منتشر شده پیرامون آینده ژاوی، به حمایت قاطع از این سرمربی پرداخت. یوسته پس از پایان جلسه با ژاوی در مصاحبه با خبرنگارانی که کنار منزل خوان لاپورتا جمع شده بودند، گفت:

هیئت‌مدیره بارسلونا در خصوص ادامه حضور ژاوی اتفاق نظر دارد. ما هرگز به دنبال سرمربی دیگری نبودیم. به ژاوی اعتماد داریم. دکو 100 درصد به ژاوی اعتماد دارد. ناکامی قطعاً عواقبی دارد، بله. اما باید با جزئیات به آن نگاه کرد. ما این فصل به خوبی رقابت کردیم و سطح بازی تیم نیز پیشرفت کرده‌است. ژاوی کسی است که جرئت و جسارت دارد. 

امیدوارم در ماه نوامبر به ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ برگردیم. ما تا آخر مبارزه خواهیم کرد، زیرا تا زمانی که زندگی وجود دارد، امید هم وجود دارد. من می‌خواهم ژاوی سرمربی بارسلونا از نیوکمپ جدید باشد. ما می‌خواهیم دوباره تاریخ‌سازی کنیم و این کار را با ژاوی انجام خواهیم داد. ما کاتالانی هستیم. این پروژه هم‌چنان ادامه دارد، به خصوص با بازیکنان بومی. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی