Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- مديرکل مديريت بحران چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تمامي جاده هاي اين استان باز است گفت:در زمستان امسال 120گروه زير مجموعه مديريت بحران در شهرستان هاي استان در حالت آماده باش است.

ستار فرهادي روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود:اين گروه ها(اکيپ ها) به صورت آماده باش کامل تا پايان زمستان در هر 9 شهرستان استان به خدمت رساني مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، با بارش برف روز يکشنبه هشتم بهمن ماه در نقاط مختلف استان، تنها 4راه روستايي استان مسدود شد که با هماهنگي و تلاش هاي صورت گرفته اين راه ها نيز بازگشايي شد.
فرهادي يادآور شد:به دليل بارش برف و برودت هوا با تصميم استاندار و رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران استان مدارس در روز دوشنبه تعطيل شد و فعاليت اداري نيز با يک ساخت تاخير صورت گرفت.
به گزارش ايرنا، امسال در طرح زمستاني 210 دستگاه ماشين آلات سبک، نيمه سنگين و سنگين و 300 نيروي راهدار مشارکت دارد و همچنين سه هزار تن نمک و 12 هزار تن شن براي رفع مشکلات تردد در مواقع بارش برف و يخبندان در راهدارخانه هاي استان انبار شد.
شماره تلفن گوياي 141 و 33343888-038 آماده پاسخگويي در خصوص آخرين وضعيت راه هاي استان است و رانندگان قبل از سفر مي توانند با تماس با اين شماره ها از وضعيت جاده هاي استان مطلع شوند.
چهارمحال و بختياري به عنوان کريدور ارتباطي شمال به جنوب کشور ، سه هزار و 700 کيلومتر راه آسفالته در قالب بزرگراه، راه هاي اصلي، فرعي و روستايي دارد.
با بارش برف تردد در محورها و گردنه هاي سخت گذر شهرستان کوهرنگ نيز از يکشنبه شب تا روز دوشنبه با زنجير چرخ انجام شد.
ميزبان بارش برف در شهرستان کوهرنگ در روز يکشنبه هشتم بهمن ماه به حدود 40سانتيمتر رسيد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئيسي
2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از احتمال وقوع بارش های شدید در چهار استان جنوبی و غربی کشور خبر داد.

حسین ظفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی در کشور گفت: در پی صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی کشور، در استان‌های غربی و جنوبی کشور و به خصوص در جنوب شرق خوزستان و شهر ماهشهر، جنوب و شرق استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری از فردا شاهد بارش های گسترده در این مناطق خواهیم بود.

وی افزود: تمام نهادهای مربوطه، اعم از هلال احمر، مدیریت بحران، استانداری‌ها، شهرداری‌ها و تمام نیروهای امدادی و درمانی در حالت آماده‌باش خواهند بود تا با کمک خداوند ان‌شاءالله از این بارش ها نیز عبور کنیم. از آنجایی که احتمال رعد و برق نیز وجود دارد به عشایر و مسافران عزیر توصیه می‌کنم که از ارتفاعات فاصله بگیرند. همچنین با توجه به اینکه احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد بنابراین به کشاورران توصیه می‌کنم اقدامات مناسب را برای مراقبت از زمین های کشاورزی خود انجام دهند.

ظفری ادامه داد: در چنین شرایطی و در برخی مواقع پلیس مجبور است برای حفظ جان افراد، راه‌هایی را مسدود کرده یا هدایت های اجباری انجام دهند بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم با ماموران  پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در واقع اگر نیاز باشد راهی مسدود شود تا جان افراد حفظ شود، این اتفاق حتما توسط پلیس و راهداری خواهد افتاد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری