Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش برف سبب فرو ریختن ده‌ها متر از سقف کاذب پاساژ فروش مصنوعات چوبی در یافت‌آباد شرقی شد.

تسنیم - ساعت 11:35 صبح روز گذشته کسبه پاساژ فروش مصنوعات چوبی در یافت‌آباد شرقی در تماس با سامانه 125 درخواست کمک فوری کردند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 70 به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود قلی‌زاده؛ معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی که به اتفاق نیروهای عملیات در محل حادثه حضور یافته بود درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که بر اثر سنگینی برف ناگهان قسمتی از سقف کاذب یک پاساژ فروش مصنوعات چوبی به طول 60 الی 70 متر ریزش کرده است.

وی افزود: درپی این حادثه به علت شکسته شدن پایه‌های فلزی سقف کاذب، یکی از لوله‌های گاز داخل این پاساژ دچار شکستگی شد که به دنبال آن، گاز با فشار زیاد از محل آسیب‌دیدگی لوله به بیرون نشت کرد.

قلی‌زاده درباره عملیات نیروهای آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی، جریان برق و گاز پاساژ را قطع کردند و سپس با توجه به اینکه احتمال داشت تمامی سقف پاساژ فروریزد، تمامی مشتریان، کسبه و افرادی را که در پاساژ مشغول کار بودند، به بیرون هدایت کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی با رفع نشت گاز و ترمیم موقت لوله آسیب‌دیده از ادامه نشت گاز جلوگیری کرده و با نصب نوارهای هشداردهنده در اطراف پاساژ از تردد افراد ممانعت به عمل آوردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه خوشبختانه به هیچ کس آسیب و صدمه ای نرسید.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس منطقه ۷ عملیاتی آتش نشانی مشهد گفت:حریق کارخانه ایزوگام به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ و ۳۷ به محل حادثه در روستای فارمد اعزام شدند.
آتشپاد سوم مرتضی حکم آبادی افزود: حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او گفت:خوشبختانه این حادثه کشته و مصدوم نداشت.

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته