Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- معاون نظارت مالی و رئیس خزانه اداره کل امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 96 درصد معادل یک هزار و 950 میلیارد ریال از میزان درآمدهای عمومی پیش بینی شده امسال ظرف 10 ماه گذشته در این استان وصول شده است.

غضنفر آرام روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان درآمدهای عمومی مصوب در سال جاری در این استان 2 هزار و 430 میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: افزون بر 34 میلیارد ریال از مجموع 40 میلیارد ریال میزان درآمدهای اختصاصی پیش بینی شده سال جاری در این استان نیز ظرف 10 ماه گذشته وصول شده است.
آرام ادامه داد: درآمد اختصاصی شامل وصول بخشی از درآمدهای ادارات کل آموزش و پرورش، بهزیستی و سازمان برنامه و بودجه است.
وی همچنین میزان کل اعتبارات استانی، سایر و نفت در استان را افزون بر چهار هزار و 220 میلیارد ریال دانست و گفت: تاکنون افزون بر 252 میلیارد ریال از این میزان جذب و به حساب دستگاه‌ها پرداخت شده است.
رئیس خزانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 800 میلیارد ریال از این میزان اعتبارات در بخش نفت است که تاکنون 129 میلیارد ریال آن جذب و به حساب دستگاه‌ها پرداخت شده است.
آرام همچنین میزان کل اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های مختلف اجرایی استان را افزون بر 658 میلیارد ریال دانست و گفت: ظرف 10 ماه گذشته 470 میلیارد ریال از این میزان جذب و به حساب دستگاه‌ها پرداخت شده است.
وی همچنین گفت: میزان اعتبارات مصوب برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان رسمی و پیمانی 24 دستگاه اجرایی در استان افزون بر یک هزار و 140 میلیارد ریال است که تاکنون حدود 930 میلیارد ریال آن نقدینگی شده و به حساب این تعداد دستگاه اجرایی پرداخت شده است.
آرام، 11 بهمن امسال را آخرین مهلت تهاتر بدهی مالیاتی پیمانکاران و بخش خصوصی با طلب‌های دولتی دانست و گفت: تاکنون مبلغ 80 میلیارد ریال از بدهی شرکت‌های خصوصی و پیمانکاران در سطح استان تهاتر شده است.
پیش‌تر اعلام شده که مجموع کل بدهی دولت به پیمانکاران و شرکت‌های خصوصی در استان رقمی افزون بر 15 هزار میلیارد ریال است.
در برخی طرح‌های عمرانی فاقد اعتبار چنانچه دولت به پیمانکاران بدهکار باشد و در عوارض مالیاتی، پیمانکاران به دولت بدهکار باشند بر اساس معاملات پایاپای بخشی از طلب‌ها حذف و بخش دیگر از طریق نقدینگی‌ها پرداخت می‌شود.
قانون تهاتر بیشتر در طرح‌های عمرانی بدون اعتبار لحاظ می‌شود که دستگاه‌ها و مدیران باید بخشی از بدهی‌های خود را با پیمانکاران از این طریق تهاتر و تسویه کنند.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار: موسوی
3016/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲

علی صالحی دادستان تهران با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۳۴ میلیارد تومان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت