Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوالالامپور- ایرنا – مجلس نمایندگان مالزی در پی گزارش ها مبنی بر ممنوعیت پوشش حجاب برای بانوان شاغل در بعضی هتل های این کشور، به بررسی اصلاحیه‌ای برای مقابله با تبعیض در محل کار خواهد پرداخت.

به گزارش دوشنبه ایرنا «ریچارد ریوت» وزیر منابع انسانی مالزی در گفت وگو با رسانه های مالزی اعلام کرد که این وزارتخانه پس از فراهم کردن شرایط گفت و گوهای سه جانبه بین نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارمندان و جمع آوری تحقیقات مستند پیرامون این موضوع، لایحه اصلاحیه قانون کار را به مجلس ارائه کرده و قرار است در جلسات بعدی مجلس، به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری رسمی مالزی برنامه دراین زمینه گزارش داد: از جمع 88 هتل مورد بررسی قرار گرفته در ماه گذشته، 13 هتل قوانینی دارند که بر اساس آن پوشش حجاب برای بانوان شاغل در آن‌ها عملا ممنوع است.
«ریچارد ریوت» همچنین خبر داد که اداره کار مالزی به این 13 هتل توصیه کرده که قوانین خود را اصلاح کرده و سیاست منع حجاب را متوقف کنند.
وی همچنین اعلام کرد که مجمع هتل داران مالزی به تمامی اعضای خود دستور داده تا سیاست‌هایی را که باعث منع پوشش حجاب برای بانوان می‌شود، تغییر بدهند.
بر اساس آمار رسمی 61.3 درصد جمعیت 31 میلیون نفری مالزی را مسلمانان تشکیل می‌دهند و بر اساس قانون اساسی، اسلام دین رسمی این کشور است و پادشاه مالزی به عنوان «رئیس اسلام» وظیفه محافظت از آن را در این کشور دارد.
کشور پادشاهی مشروطه مالزی دارای 13 ایالت و 3 منطقه فدرالی است که 9 ایالت آن سلطان دارد. این سلطان‌ها به صورت چرخشی هر 5 سال یک بار به کاخ پادشاهی در منطقه فدرالی کوالالامپور رفته و بر این کشور سلطنت می‌کنند. 'یانگ دی پرتوان آگونگ' یا پادشاه مالزی مقامی است که اکنون در دست سلطان محمد پنجم کلانتان است.
آساق****241**1599**انتشار:مریم شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • موافقت مجلس با جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • نوری قزلجه: با زور گشت ارشاد دین حفظ نمی‌شود /موضوع لایحه حجاب هنوز در رفت و برگشت است
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟