Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@15:03:46 GMT

آزادراه تهران ـ قم بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۳۴۱۶

آزادراه تهران ـ قم بازگشایی شد

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: مسیرارتباطی تهران - قم که از شب گذشته به دلیل کولاک شدید و یخبندان مسدود شده بود، صبح امروز دوشنبه بازگشایی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ عین الله جهانی اظهار کرد: آزادراه تهران به قم صبح امروز با تلاش‌ نیروهای امدادی و راهداری، پلیس راه، هلال‌احمر بازگشایی شد و تنها در محدوده حسن آباد تردد با زنجیر چرخ انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جاده قدیم تهران به قم نیز بازگشایی شده است و تردد بدون هیچ مشکلی در این مسیر هم در حال انجام است.

وی در مورد سایر محورهای دیگر استان نیز گفت: تمامی محورهای استان تهران بازگشایی و تردد در جریان است، تنها محور تهران به ساوه مسدود است که با تلاش امدادگران تا قبل از ظهر بازگشایی خواهد شد.

وی بر رعایت نکات ایمنی و خودداری از سفرهای غیرضروری در زمان بارندگی تاکید کرد و افزود: در پی بارندگی های برف و باران که از روز گذشته در تعدادی از استان ها شدت گرفته است توصیه می شود مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت با رعایت نکات ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات کامل فنی و ایمنی از جمله زنجیرچرخ نسبت به تردد از جاده ها اقدام کنند.

بارش برف که از روز شنبه درنیمه شمالی کشور آغاز شده و هنوز در برخی نقاط ادامه دارد، روز گذشته موجب بسته شدن آزاد راه تهران - قم و محور تهران - ساوه و تهران - کرج در استان تهران شد.

بارش برف همچنین تمام مدراس استان تهران در نوبت صبح و بعد از ظهر را به تعطیلی کشاند و به همین علت ، کار ادارات نیر با 2 ساعت تاخیر آغاز شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه بامداد گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: شب گذشته، پس از بارش های شدید در محدوده اتوبان شهید خرازی، تپه های اطراف این اتوبان دچار ریزش شده و مقداری گل و لای وارد این معبر شده بود.

وی افزود: بزرگراه شهید خرازی که از شب گذشته مسدود شده بود؛ با اقدامات انجام شده از سوی عوامل شهرداری و پلیس راهور بازگشایی شد و تردد در آن در حال انجام است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه اردستانی نیز که در همین محدوده قرار دارد ، دچار همین گل و لای شده بود که همچنان مسدود است.

موسوی پور گفت: اقدامات برای پاکسازی و ایمن سازی آن در حال انجام است و به زودی این معبر نیز بازگشایی می شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902706

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد