Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دلگرم بعدازظهر امروز پس از شکست تیم ایرانجوان بوشهر در مقابل تیم ماشین سازی تبریز با بیان اینکه این تیم دارای مشکلات عدیده‌ای است اظهار داشت: تیم ایرانجوان بوشهر دارای مشکلات متعددی است که با استعفاء از سرمربی‌گری من شاید مشکلات این تیم برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام استعفاء از سرمری‌گری تیم ایرانجوان بوشهر بیان کرد: اگر با برکناری من مشکلات باشگاه ایرانجوان حل می‌شود، از سمت خود استعفاء می‌دهم تا مدیریت باشگاه ایرانجوان بوشهر برای تغییر کادر فنی راحت‌تر عمل کند.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با عذرخواهی از هواداران تیم ایرانجوان و آرزوی موفقیت برای این تیم خاطر نشان کرد: هواداران تیم ایرانجوان که خواهان برکناری من هستند، باید به خواسته آنان احترام گذاشت.

دلگرم با بیان اینکه تمام تمرکز مدیریتی تیم ایرانجوان بوشهر بر روی مسائل قضایی و حل مشکلات مالکیتی تیم است تصریح کرد: بدون شک این تیم نمیتواند به نحو مطلوبی به امور تیم رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه هدفم در این پست خدمتکاری به هواداران تیم ایرانجوان بوشهر است افزود: از روزی که به تیم ایرانجوان آمدم، هدف اصلی خادمی ایرانجوان و هواداران بود ولی اکنون تیم برای بازگشت به روزهای خوب خود نیاز به یک تغییر تفکر دارد.

انتهای پیام/م

سرمربی ایرانجوان بوشهر استعفا داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند