Web Analytics Made Easy - Statcounter


کارگردان نمایش «و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» به وضعیت اجرایی جشنواره تئاتر فجر و میزان کمک هزینه های این رویداد انتقاد کرد.

اکبر صادقی نویسنده و کارگردان «و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» که از شهر بیله سوار در بخش مسابقه تئاتر ایران (ب) سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه رفت درباره وضعیت برنامه ریزی و هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره به امتداد نیوز گفت: برنامه ریزی اجرایی دبیرخانه این دوره از جشنواره تئاتر فجر نسبت به قبل خیلی ضعیف تر بود و یکی از دلایل مهم این اتفاق، کنار گذاشتن افراد باسابقه ای بود که در دوره های مختلف در دبیرخانه جشنواره فعال بودند و جایگزین آنها افراد جوانی شدند که تجربه چنین رویدادی را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت پرداخت کمک هزینه، اظهار کرد: به ما در ۲ قسط ۲ میلیون تومانی، در مجموع ۴ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه پرداخت شده در حالی که در دوره گذشته جشنواره مبلغ ۶ میلیون تومان کمک هزینه دریافت کردیم. برای گروهی که از نقطه مرزی به جشنواره آمده و در نظر گرفتن تورم، مبلغ کمک هزینه خیلی کم است.

این هنرمند تئاتر مقیم شهر بیله سوار درباره تقسیم بندی بخش رقابتی جشنواره سی و ششم تئاتر فجر یادآور شد: این تقسیم بندی خوب است زیرا هنرمندان و گروه ها با توجه به سابقه شان با هم رقابت می کنند. البته این به معنای پایین بودن کیفیت آثار بخش (ب) نسبت به آثار بخش (الف) مسابقه تئاتر ایران نیست.

صادقی تأکید کرد: خواهشی که از مسئولان تئاتری، مدیران سالن و تهیه کنندگان تئاتر دارم این است که به تماشای آثار تئاتر شهرستان ها بنشینند زیرا حضور گروه های تئاتر شهرستان در جشنواره تئاتر فجر فرصتی برای دیده شدن و برقراری ارتباط با مدیران سالن و تهیه کنندگان تئاتر است.

وی در پایان تصریح کرد: در شهرستان ها به دلیل وضعیت معیشت مردم، بلیت فروشی و فروش گیشه وجود ندارد و فروش گیشه و مخاطب حرفه ای تئاتر در تهران وجود دارد از این رو نیاز به حمایت مدیران سالن و تهیه کنندگان تئاتر از آثار با کیفیت تئاتر شهرستان ها برای اجرا در تهران، وجود دارد.

نمایش «و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» با حضور پریسا صدای آذر، ندا امامی و اکبر صادقی روز شنبه ۷ بهمن در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه رفت.

true برچسب ها : اکبر صادقی تئاتر ایران سی­ و ششمین جشنواره تئاتر فجر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است

به گزارش خبرآنلاین از فارس، صدها دانشجوی آمریکایی در پی اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بازداشت و از دانشگاه اخراج یا تعلیق شدند، معاون وزیر علوم کشورمان از پذیرش دانشجویان آمریکایی اخراجی در دانشگاه‌های ایران خبر می‌دهد.

پلیس آمریکا در روزهای گذشته، صدها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرد، روسای دانشگاه هاروارد، ام. آی. تی، پنسیلوانیا و ماساچوست هم به خاطر اینکه در دانشگاه‌های تحت مدیریت‌شان دانشجویان از فلسطین حمایت کردند دادگاهی و عده‌ای از دانشجویان و اساتید اخراج شدند.

دانشگاهیان ایران اعم از دانشجویان، اساتید و مسؤولان در حمایت از هدف دانشجویان آمریکایی در پشتیبانی از مردم غزه و اعتراض به استکبار در تجمعاتی شرکت کردند.

رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور نیز ضمن حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکایی، برای پذیرش اخراجی‌ها اعلام آمادگی کردند که این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می‌کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار می‌دهند.

علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با بیان اینکه جامعه ایرانی اسلامی به معنای واقعی به محیط علم و عالم اهمیت می‌دهد و حرف‌های ما شعار نیست، می‌گوید که در سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌های ما دچار بحران شد ولی هیچ نیروی نظامی داخل دانشگاه نشد و هیچ دانشجویی آسیب ندید اما ببینید در آمریکا چه خبر است.

وی عنوان می‌کند که درب دانشگاه‌های ایرانی به روی تمام افرادی که در دانشگاه‌های آمریکا محروم از تحصیل یا تعلیق شدند، باز است و هزینه تحصیل این دانشجویان رایگان است.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902393

دیگر خبرها

  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب