Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@08:28:26 GMT

نجات یک قلاده کفتار در شهرستان آوج

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۳۹۷۶

نجات یک قلاده کفتار در شهرستان آوج

قزوین-ایرنا-رییس اداره حفاظت محیط زیست آوج از نجات یک قلاده کفتار با تلاش محیط بانان در این شهرستان خبر داد.

محسن جلیلوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این قلاده کفتار با ضعف بدنی شدید در بیابان مشاهده شده بود که با کمک نیروهای یگان حفاظت محیط زیست آوج از مرگ حتمی نجات یافت.
این مسئول همچنین اظهار کرد: کفتار آسیب دیده در حال حاضر در محوطه اداره محیط زیست آوج نگهداری می شود و در حال حاضر از وضعیت بهتری برخوردار می باشد و پس از درمان اولیه و بهبودی کامل به طبیعت باز گردانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان قزوین دارای یک منطقه حفاظت شده به نام باشگل در شهرستان تاکستان با 25 هزار و 198 کیلومتر مربع وسعت و 2 منطقه شکار و تیراندازی ممنوع در الموت و طارم سفلی شهرستان قزوین به ترتیب هر یک با وسعت 118 و 49 هزار کیلومتر مربع می باشد.
همچنین دشت الله آباد، منطقه فتح آباد بویین زهرا و منطقه کوهستانی عرشه کوه همگی در استان قزوین قابل تبدیل شدن به منطقه تیراندازی و شکار ممنوع هستند.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان پروژه حفاظت مشارکتی میش مرغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  متن این فراخوان به شرح زیر است:

به اطلاع عموم کشاورزان منطقه علی‌الخصوص کشاورزان پناهگاه حیات وحش دشت سووتاو  می‌رساند که اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوکان قصد دارد در قالب پروژه حفاظت مشارکتی ابلاغ شده از طرف سازمان محیط زیست برای حفاظت و احیای گونه‌های شاخص و در خطر انقراض جانوری از قبیل  میش مرغ، مقدار ۲۳ هکتار از زمین‌های کشاورزی تحت تملک سازمان را در قالب طرح مذکور بمدت یکسال زراعی و برای کاشت نخود واگذار نماید.

 لذا از کشاورزانی که مایل به مشارکت در طرح مذکور هستند تقاضا می‌شود از شروع وقت اداری مورخه ۲۶ اسفندماه لغايت پایان وقت اداری  ۲۸ اسفند ماه به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوکان واقع در خیابان دولت، مجتمع ادارات ،جنب اداره آب و فاضلاب مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند.

۰۴۴۴۶۲۲۱۲۲۰-۰۹۳۹۱۸۰۱۶۸۱

 

دیگر خبرها

  • آماده‌باش محیط‌زیستی‌های دماوند در ایام نوروز
  • شکارچی گراز در رضوانشهر به جریمه نقدی محکوم شد
  • جلوگیری از چرای غیر مجاز بیش از ۱۷ هزار راس دام در قزوین
  • دستگیری سه شکارچی متخلف در قزوین
  • انتشار فراخوان پروژه حفاظت مشارکتی میش مرغ
  • (ویدئو) شبگردی ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده دنا
  • مشاهده ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده دنا
  • تصاویر بی نظیر از ۴ قلاده خرس در منطقه دنا + فیلم
  • مشاهده ۴ قلاده خرس قهوه ای در منطقه حفاظت شده دنا
  • مهار آتش سوزی بیشه زار بیت قشم در منطقه حفاظت شده کرخه حمیدیه