Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- مسابقات بين المللي پارااسکي آلپاين که قرار بود روز دوشنبه به ميزباني پيست بين المللي ديزين کرج برگزار شود به علت شرايط نامناسب جوي لغو شد.

رئيس هيات آلپاين البرز روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا گفت: اين رقابت ها قرار بود امروز آغاز شود به علت بارش برف سنگين به فردا سه شنبه موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادق کلهر افزود: رقابت هاي روز اول اين مسابقه در رشته مارپيچ کوچک ،دهم بهمن ماه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر در پيست بين المللي ديزين کرج انجام مي شود.
وي اضافه کرد: مسابقه هاي پارا اسکي آلپاين، با حضور ورزشکاراني از کشورهاي تاجيکستان، مغولستان، بلژيک، روماني و نمايندگاني از کشورمان در پيست بين المللي ديزين برگزار مي شود.
کلهر گفت: در اين مسابقه ها، 23 ورزشکار ايراني و خارجي در 2 رشته مارپيچ بزرگ و کوچک با يکديگر رقابت مي کنند.
پيست ديزين واقع در فاصله 70 کيلومتري شمال کرج داراي 3 تله کابين ، 2 تله سيژ، 7 تله اسکي بشقابي و يک تله اسکي چکشي است.
اين پيست سال گذشته در آذرماه گشايش يافت اما امسال به علت بارش ديرهنگام برف با بيش از 2 ماه تاخير از امروز به صورت آزمايشي گشايش يافت و قرار است وتا پايان هفته جاري در صورت مساعد بودن وضعيت جوي به صورت رسمي فعال مي شود.
ارتفاع اين پيست بين 2650 تا 3600 متر از سطح دريا قرار دارد و بهترين زمان اسکي روي برف در آن اوايل آذرماه تا اواخر ارديبهشت ماه است.
در پيست بين المللي ديزين 2 هتل ، 19 کلبه و 5 رستوران وجود دارد.
بارش برف سنگين از صبح شنبه هفتم بهمن ماه در البرز آغاز شده که بنا به پيش بيني هواشناسي اين بارش ها تا روز سه شنبه در ارتفاعات استان ادامه دارد.
7414/ 6155خبرنگار:وحيده عسکري**انتشار دهنده: محمد عزيزپور
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند