Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان ، مرادی رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:با توجه به شرایط بد جوی و لغو پروازهای فرودگاه بین المللی مهرآباد، سفرسیدمحمد بطحایی به این استان به تعویق افتاده است.
قرار بود وزیر آموزش و پرورش امروز به مدت دو روز ، به این استان سفر کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سفر سید محمد بطحایی در این سفر قرار بود که مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان کنارک و چابهار کلنگ زنی کند ، بازدید از مدارس حاشیه شهرچابهار و شرکت درجلسه شورای آموزش و پرورش استان در چابهار از برنامه های روز اول وی در جنوب استان بود.

سخنرانی در اجلاسیه شهدای دانش آموزان و فرهنگیان استان، افتتاح مرحله اول درمانگاه فرهنگیان و کلنگ زنی هنرستان غیرانتفاعی از برنامه های روز دوم سفر وزیرآموزش و پرورش درزاهدان بود.
همچنین قرار بود با حضور وزیر آموزش و پرورش 37 مدرسه بنیاد برکت با اعتبار بیش از 386 میلیارد ریال به طور همزمان درسطح سیستان و بلوچستان، کلنگ زنی شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد