Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:43:41 GMT

«اسپیلبرگ» رسما از ساخت «ایندیانا جونز ۵» خبر داد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۴۶۱۵

«اسپیلبرگ» رسما از ساخت «ایندیانا جونز ۵» خبر داد

«استیون اسپیلبرگ» تایید کرد پروژه بعدی سینمای او پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های معروف «ایندیانا جونز» خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیپندنت، این کارگردان مطرح هالیوودی که آخرین فیلمش «پُست» یکی از نامزدهای شاخه بهترین فیلم جوایز سینمایی اسکار است، شخصیت سینمایی «هریسون فورد» را در سال ۲۰۲۰ به سینما می‌آورد و طبق برنامه‌ریزی قرار است فیمبرداری این فیلم از سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اسپیلبرگ» اخیرا از ساخت بازسازی فیلم موزیکال «داستان وست‌ساید» نیز خبر داده و قرار است فیلمبرداری این فیلم موزیکال پس از اکران قسمت پنجم فیلم «ایندیانا جونز» آغاز کند.

آخرین قسمت از مجموعه «ایندیانا جونز» با عنوان کامل «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» به کارگردانی «اسپیلبرگ» در سال ۲۰۰۸ و ۱۹ سال پس از سه‌گانه اصلی این مجموعه به سینما آمد و با بودجه ۱۸۵ میلیون دلاری در نهایت به فروشی بالغ بر ۷۸۶ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت.

«مهاجمان صندوق گمشده» (۱۹۸۱)، «ایندیانا جونز و معبد مرگ» (۱۹۸۴) و «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (۱۹۸۹) سه فیلم از سه‌گانه اصلی هستند که همگی آن‌ها را اسپیلبرگ کارگردانی کرده و این مجموعه فیلم تاکنون به فروش نزدیک به دو میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافته است.

«جورج لوکاس» که به خلق شخصیت «ایندیانا جونز» کمک کرده در قسمت پنجم تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود و «جان ویلیامز» آهنگساز برنده ۵ جایزه اسکار نیز بار دیگر موسیقی متن این فیلم را خواهد ساخت، ضمن این که «هریسون فورد» نیز بار دیگر ایفای نقش اصلی را بر عهده دارد.

مجله «امپایر» در نظرسنجی خود کاراکتر «ایندیانا جونز» با بازی «هریسون فورد» را به عنوان برترین شخصیت فیلم در تاریخ سینما معرفی کرد تا این شخصیت سینمایی از کاراکترهای معروفی چون «جیمز باند»، «بتمن» و «هان‌سولو» پیشی بگیرد.

مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» حاصل همکاری «استیون اسپیلبرگ» کارگردان و «جورج لوکاس»، فیلمنامه‌نویسِ دستیار و تهیه‌کننده آن است و «هریسون فورد» که نقش اصلی را بر عهده دارد، در این فیلم نقش ماجراجویی بی‌پروا را ایفا می‌کند که در جستجوی دست‌نیافتنی‌ترین گنج‌های دنیاست.

تاریخ اکران فیلم «ایندیانا جونز ۵» ۱۰ جولای ۲۰۲۰ اعلام شده است و فیلم «شماره یک آماده» به کارگردانی «اسپیلبرگ» که آماده نمایش است نیز از تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • فیلم/ بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در ایالت ایندیانا
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد