Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:06:35 GMT

ساخت تقاطع غیرهمسطح در ساری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۴۶۶۹

ساخت تقاطع غیرهمسطح در ساری آغاز شد

ساری - فرماندار ساری گفت: تقاطع غرهمسطح سه جویبار ساری به طول ۷۰۰ متر و با هدف کاهش ترافیک آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان صبح دوشنبه در جلسه شورای ترافیک از اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی جویبار تا ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: این پروژه باهدف کاهش و روان سازی ترافیک در سه راهی جویبار آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان طول اجرای عرشه پل روگذر این پروژه را ۷۰۰ متر اعلام کرد و گفت: تقاطع غیر همسطح سه راهی جویبار تا ۲۲ بهمن شامل ۲۸ دهنه پل بتنی که پایه‌های کناری و میانی این پل بتن مسلح است.

وی افزود: در اجرای طرح تعریض معابر و اجرای اصولی تردد ایمن عابرین پیاده وحاشیه ایمن و همچنین نصب تابلوهای اخباری و هشداری در این اماکن الزامی است.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه اعتبار این پروژه ملی است، خاطرنشان کرد: کاهش تصادفات ، تسهیل در ترافیک ، سامان بخشی به یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی شهر، ارتقاء سیما و منظر شهر و کاهش مصرف سوخت را ازجمله مهم‌ترین اهداف احداث تقاطع غیر همسطح تقاطع سه راهی جویبارتا ۲۲ بهمن برشمرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود

به گزارش همشهری آنلاین، حمید برادران؛ سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار کرد: جهت بهبود عملکرد تقاطع‌ها، نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در فاز اول کابینت جدید چراغ راهنمایی در تقاطع بهبودی ـ ستارخان نصب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت، مواردی از جمله حذف و ساده‌سازی برخی تجهیزات منصوبه، تغییر ریل‌بندی جهت نظم‌دهی به کابل‌ها، تغییر و بهینه‌سازی کلید پلیس از آنالوگ به دیجیتال، فیکس کردن و عدم لرزش کنترلر، ... به آن اضافه شده است.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران تصریح کرد: در فاز دوم با کاهش بردهای خروجی کنترلر و استفاده از انتقال سیگنال از طریق دیتا به جای برق مستقیم، هزینه‌های نصب و نگهداری به شدت کاهش خواهد یافت.

برادران با بیان اینکه بیش از ۵۲۰ تقاطع مجهز به کنترلر هوشمند چراغ راهنمایی در طی ۳۰ سال گذشته توسط شرکت کنترل ترافیک تهران نصب شده است، گفت: به دلایل مختلف از جمله برخورد وسایل نقلیه، تخریب و استفاده مستمر فرسوده شده و از طرفی نیز در طی این سال‌ها از مسیر تکنولوژی عقب مانده و تغییر چندانی نداشته‌اند.

کد خبر 846031 منبع: تسنیم برچسب‌ها راهنمايى و رانندگى شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین