Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
شصتمین مراسم اهدای جوایز گرمی به برترین‌های موسیقی جهان بامداد دوشنبه به وقت ایران در مدیسن اسکوئر گاردن نیویورک برگزار شد و برونو مارس با بردن شش جایزه ستاره اصلی این دوره لقب گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، یک سال پس از آنکه ادل با آلبوم «25» با پنج جایزه از سالن برگزاری مراسم گرمی بیرون رفت، نوبت به خواننده و نوازنده 32 ساله آمریکایی زاده هاوایی رسید که در هر شش بخش نامزدشده جوایز را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارس در بخش‌های بهترین آلبوم سال، رکورد سال، آهنگ سال (این چیزی است که دوست دارم)، اجرای R&B، آهنگ R&B و آلبوم R&B برنده جایزه شد.

ناکام بزرگ این دوره بی‌تردید جی-زی بود که با وجود نامزد شدن در هشت رشته، حتی یک جایزه هم نبرد و دست خالی مراسم را ترک کرد. رپر 47 ساله نیویورکی با سیزدهمین آلبوم خود یعنی «4:44» در این دوره حضور داشت. از سوی دیگر، کندریک لامار با آلبوم DAMN برنده پنج جایزه از هفت نامزدی شد. رپر و ترانه‌سرای 30 ساله اهل کالیفرنیا جوایز بهترین آلبوم رپ، آهنگ رپ، اجرای رپ و بهترین موزیک‌ویدیو را برد.

در مراسمی که بیش از 200 دقیقه طول کشید، تنها یک هنرمند زن جایزه گرفت و او کسی نبود جز آلیسیا کارا؛ خواننده و آهنگساز 21 ساله کانادایی جایزه گرمی بهترین هنرمند تازه‌کار را به دست آورد. SZA که در پنج رشته از جمله بهترین هنرمند تازه‌کار نامزد بود هم دست خالی ماند. اد شیران با آلبوم Divide در دو بخش بهترین آلبوم پاپ و بهترین اجرای تک‌نفری جایزه برد. او تنها در همین دو بخش نامزد بود.

برخلاف مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب که تقریبا همه مهمانان جز سه نفر با لباس‌های تیره شرکت کرده بودند، در مراسم اهدای جوایز گرمی (معادل اسکار در دنیای موسیقی) تقریبا همه یک گل رز سفید به نشانه اعتراض به آزار جنسی زنان در هالیوود در دست یا روی لباس داشتند و پا روی فرش قرمز گذاشتند.

در همین زمینه: درگذشت پدر موسیقی جاز آفریقای جنوبی جانی هالیدی درگذشت شوخی دردسرساز خواننده مصری با رود نیل

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران

بازیکن ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار با ترکمنستان معرفی شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب چهارمین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی را در خانه ترکمنستان با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت و صعودش را به دور بعدی انتخابی و جام ملت‌های ۲۰۲۷ قطعی کرد.

تیم فنی فیفا پس از پایان بازی مهدی قائدی، زننده تک گل پیروزی بخش ایران را به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • نسخه الکترونیکی «آتش» منتشر شد/ این بارگوش می‌بیند و چشم می‌شنود
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • معرفی اشتراک اسپاتیفای و روش خرید و فعالسازی آن
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • آواز سه نسل خوانندگی در «شهر مناجات»/ با این آلبوم آرام می‌گیرید