Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛رییس دانشگاه هنر اصفهان گفت:به دنبال سفر هیات بلند پایه ای از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اتریش و حضور مسوولان دانشگاه هنر اصفهان در این سفر، زمینه های همکاری بین این دانشگاه با دانشگاه های اتریش به ویژه وین بررسی شد.
مصطفی کیانی افزود: در این سفر  از گروه حفاظت و مرمت دانشگاه هنرهای کاربردی وین و گروه باستان شناسی دانشگاه وین بازدید و برای همکاری دو جانبه اعلام آمادگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این بازدیدها مسوولان به بررسی زمینه های همکاری از جمله تبادل استاد و دانشجو پرداختند.
هیات اعزامی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روزهای سوم و چهارم بهمن (23 و 24 ژانویه) به سرپرستی سالار آملی ریاست دفتر همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم به اتریش سفر کردند.
این سفر به دنبال حضور هیأت بلند پایه ای از دانشگاه های اتریش در تهران انجام شد.
هدف از این سفر و نشست های دو جانبه برگزار شده در وین شامل تصمیم گیری نهایی برای طرح های پژوهشی تعریف شده بین دانشگاه های ایران و اتریش بود که از میان 78 طرح مشترک در توافق اولیه،  17 طرح پژوهشی به توافق کامل رسید.
یکی از این طرح های مشترک از جانب دانشگاه هنر اصفهان ارائه شده است.
همچنین در این سفر نشست های مختلفی با موسسه های علمی و تحقیقاتی اتریش مانند آژانس همکاری های علمی و بین المللی اتریش (oaAD) و سازمان دانشگاه های اتریش (Uniko) برگزار شد.
بازدید از آکادمی علمی علوم اتریش و دانشگاه های وین و معرفی امکانات و فعالیت های علمی و تخصصی دانشگاهی اتریش نیز از دیگر برنامه های این سفر دو روزه بود.
دانشگاه وین از قدیمی ترین دانشگاه های این کشور است که دارای 15 دانشکده و حدود 90 هزار دانشجو و شش هزار استاد است.
دانشگاه هنر اصفهان دارای حدود سه هزار دانشجو و 105 عضو هیات علمی در شش دانشکده معماری و شهرسازی، مرمت، هنرهای تجسمی و کاربردی، کارآفرینی و اقتصاد هنر، صنایع دستی و هنر ادیان و تمدنهاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته نشریه بیلد اعلام کرد که رالف رانگنیک با بایرن مونیخ به توافق رسیده و می‌خواهد برای فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند.

رانگنیک در حال حاضر تحت قرارداد فدراسیون فوتبال اتریش است و بایرن در صورت توافق نهایی باید بند فسخ قرارداد او را بپردازد.

نشریه معتبر اس‌ان آکتوئل در همین رابطه تایید کرد که رانگنیک به عنوان سرمربی جدید در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ است و جزئیات قرارداد باید مشخص شود.

بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که توافق نهایی این هفته صورت بگیرد اما بعید است تا پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید، این خبر اعلام شود.

در همین رابطه فدراسیون فوتبال اتریش حداقل 10 میلیون یورو برای فسخ قرارداد رانگنیک می‌خواهد. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

این نشریه به نقل از منابع فدراسیون فوتبال اتریش تایید کرد که آن‌ها معتقدند که پرداخت این رقم هیچ مشکلی برای بایرن ایجاد نمی‌کند و آن‌ها آماده پرداخت غرامت هستند. به همین دلیل تیم ملی اتریش جستجو برای سرمربی جدید را آغاز کرده تا پس از یورو گزینه جدیدشان را معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود