Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه بیش از 100 برنامه در کمیته بسیج شهرستان برگزار می‌شود گفت: مهمترین هدف جشن پیروزی انقلاب اسلامی شناساندن اهداف انقلاب اسلامی به نسل حاضر و نسل‌های آینده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سفیرمشکین ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه دهه فجر مظهر فداکاری ملت ایران است گفت: در سال جاری دهه فجر با شعار سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده و از 12 مهمن ماه با دیدار نماینده ولی فقیه در شهرستان و همچنین نواختن زنگ انقلاب در مدارس جشن پیروزی انقلاب و برنامه‌های دهه فجر رسماً آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دهه مبارک فجر هر ساله با برنامه های مختلفی اجرا می‌شود که نباید دهه فجر تنها در اجرای برنامه‌ها خلاصه شود بلکه در این میان تشریح پیام‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از هر برنامه‌ای مهمتر است لذا مهمترین هدف جشن پیروزی انقلاب اسلامی شناساندن اهداف انقلاب اسلامی به نسل حاضر و نسل‌های آینده است و برای این امر هیچ جایی بهتر از مسجد نیست.

 

وی ادامه داد: ناحیه مشگین‌شهر در کمیته بسیج شهرستان در محلات و مساجد مختلف به تشریح اهداف انقلاب اسلامی خواهد پرداخت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عموم مردم خصوصاً نسل جوان تشریح خواهد کرد.

 

پورمند گفت: اولین روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده است که این روز برنامه‌های دهه فجر با دیدار از ائمه جمعه و عطر افشانی مزار شهداء در مشگین‌شهر، لاهرود و رضی آغاز و در طول روز با نواختن زنگ انقلاب، رژه خودرویی، برگزاری یادواره شهدا ، دیدار از خانواده معظم شهداء و برگزاری دومین جشنواره عکس انقلاب اسلامی ادامه می‌یابد.

 

وی افزود: دومین روز این دهه با شعار انقلاب اسلامی، تربیت قرآنی، تحکیم بنیان خانواده و منزلت زن نامگذاری شده که در این روز همایش پیاده روی با خانواده، برگزاری کارگاه مهارت زندگی، برگزاری نشست سبک زندگی اسلامی برگزار شده و عموم بسیجیان در شرکت در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: سومین روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خود باوری و پیشرفت علمی نامگذاری شده که در این روز جشن انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در محل امامزاده سید ابراهیم لاهرود برگزار و در کنار آن در طول روز چندین برنامه دیگر اجرا می‌شود.

 

وی افزود: در چهارمین روز از هفته بسیج که با عنوان انقلاب اسلامی،ارزش‌های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی نامگذاری شده که در این روز محوری ترین برنامه برگزاری کاروان محرومیت زدایی در روستای کچی بولاغی است.

 

وی در تشریح برنامه‌های دهه فجر با اشاره به شعار پنجمین روز از دهه فجر گفت: این روز با عنوان انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال نامگذاری شده که در این روز براساس گزارش و مستندات ارائه شده از طالب قشلاقی کاروان محرومیت زدایی با حضور مسئولان مربوطه در این منطقه اردوی زده و مشکلات از آبادی را مورد بررسی قرار می‌دهند و در کنار آن انواع خدمات رایگان انجام می‌گیرد.

 

پورمند گفت: روز ششم دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی،گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی نامگذاری شده و در این روز عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و پروژه چند منظوره تولیدی اقتصاد مقاومتی بسیج افتتاح می‌شود و در طول روز نیز چندین برنامه متنوع دیگر اجرا می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هفتمین روز دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی،اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت پایدار نامگذاری شده که در این روز همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در حسینه ثارالله مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه هشتمین روز از دهه فجر با شعار انقلاب اسلامی، ایمان و جهاد و شهادت نامگذاری شده است گفت: در این روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی در محل امامزاده سید سلیمان (ع) فخرآباد برگزار می‌شود و همچنین در این روز یادواره شهدای دهستان آلنی نیز برگزار می‌شود.

 

پورمند برگزاری دعای ندبه و همچنین شرکت بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه را از جمله برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: نهمین روز از دهه فجر با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهتانی حضرت مهدی (عج) نامگذاری شده است.

 

وی افزود: دهمین روز از دهه فجر با شعار انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف نامگذاری شده و برای این روز نیز برنامه‌های متنوع و مختلفی پیش بینی شده که محوری‌ترین برنامه یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان است که در نماز خانه بلال برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه مشگین‌شهر آخرین روز دهه فجر انقلاب اسلامی را مهمترین روز دهه عنوان کرد و گفت: این روز با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نامگذاری شده که اساسی ترین برنامه  راهپیمایی ۲۲ بهمن است که همه ساله با سالگرد پیروزی از سال 57 در آخرین روز از دهه فجر برگزار می‌شود در این روز مردم به خیابان‌ها آمده و جشن می‌گیرند و بازتاب جهانی می‌یابد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود