Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پرسپولیس جویای سلامتی بازیکن آسیب دیده استقلال تهران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین ماهینی پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس به دیدار خانواده مهدی قائدی در تهران رفت.

مدافع پرسپولیس که اصالت بوشهری دارد برای اطلاع از وضعیت آسیب دیدگی مهاجم جوان استقلال که شب گذشته دچار سانحه تصادف در بوشهر شده است به منزل خانواده اش در تهران رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی که برای پیگیری وضعیت تحصیلی خود به بوشهر رفته بود، ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز در بوشهر دچار سانحه رانندگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین، پس از پیروزی پرسپولیس و شکست صنعت نفت در دیدار روز گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، امروز جمعه ۳۱ فروردین دو تیم استقلال تهران و نساجی می‌توانند با پیروزی برابر حریفان خود جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.

پرسپولیس اکنون با ۵۲ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به استقلال در صدر است که اگر امروز آبی‌ها موفق به پیروزی برابر شمس آذر شوند بار دیگر به صدر جدول باز خواهند گشت.

در قعر جدول هم نساجی به لطف پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس پیش از مصاف با تراکتور و به دلیل تفاضل گل بهتر یک رده صعود کرد و به جایگاه پانزدهم رسید و اگر امروز شاگردان ساکت الهامی بتوانند تراکتور را شکست دهند به یک قدمی استقلال خوزستان در رده چهاردهم خواهند رسید.

نساجی - تراکتور

تراکتور پس از شکست سنگین برابر ذوب آهن و جدایی «پاکو خمز» در اولین محک محمد نصرتی در قامت سرمربی، باید رو در روی نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر قرار گیرد که با توجه به حضور هواداران نساجی کار راحتی نخواهد داشت. نساجی فصل خوبی را تجربه نکرده است و برای اینکه از قعر جدول جدا شود نیاز مبرمی به پیروزی دارد. الهامی برای این بازی ۳ بازیکن خود (محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و صابر حردانی) را به دلیل محرومیت و دو بازیکن خود (محمود قائدرحمتی و احسان حسینی) را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

با توجه به پیروزی سپاهان در دربی اصفهان و رسیدن به رده سوم جدول، تراکتور محکوم به پیروزی در این بازی است تا کماکان شانس حضور در رقابت‌های آسیایی برای فصل آینده را داشته باشد. دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۳ بر صفر تراکتور به پایان رسید و حالا نساجی چی ها می‌توانند انتقام بازی رفت را نیز از حریف خود بگیرند. این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ و با قضاوت علی صفایی به مصاف هم می‌روند.

استقلال تهران - شمس آذر

استقلالی‌ها برای باز پس گیری صدر جدول از رقیب همیشگی خود یعنی پرسپولیس محکوم به پیروزی در یک بازی خانگی هستند تا آمار خوب خود را در دیدارهای خانگی در فصل بیست و سوم حفظ کنند. از طرفی شمس آذر با توجه به نتایج خوب خود در نیم فصل دوم و ضعف دو تیم آلومینیوم و ذوب آهن توانسته خود را در رده هفتم جدول برساند و با توجه به توقف گل گهر برابر استقلال خوزستان، شاگردان سعید دقیقی می‌توانند با پیروزی در این بازی هم امتیاز با گل گهر شوند و اگر بتوانند با اختلاف خوبی آبی‌ها را شکست دهند حتی یک رده در جدول صعود خواهند داشت و برای اولین بار در این فصل به جایگاه ششم می رسند که با توجه به اولین سال حضور این تیم در لیگ برتر نتیجه بسیار خوبی در کارنامه مربیگری دقیقی به ثبت خواهد رسید.

بازی رفت دو تیم پُر گل دنبال شد و استقلال توانست در حضور هواداران قزوینی، یک امتیاز از شمس آذر بگیرد و آن دیدار با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. «رافائل سیلوا» مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما سایر نفرات مشکلی برای همراهی استقلال ندارند.

این دیدار از ساعت ۱۸ و با قضاوت سید وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی تهران انجام می‌شود.

مس رفسنجان - فولاد

تیم مس که با هدایت محرم نویدکیا توانسته در نیم فصل دوم بازی‌های زیباتری را از خود به نمایش بگذارد در بازی امروز به دنبال امتیازگیری از فولاد است تا همچنان رکورد شکست ناپذیری خود در نیم فصل دوم را حفظ کند. دو تیم تاکنون ۷ بار به مصاف هم رفتند که سهم مس ۳ و سهم فولاد یک پیروزی بوده و ۳ بار هم بازی آنها با نتیجه تساوی خاتمه یافته است.

فولاد خوزستان با هدایت عبدالله ویسی تاکنون نتوانسته به پیروزی دست یابد و با ۲۱ امتیاز شرایط خوبی هم در جدول ندارد و هنوز احساس سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کند. فولاد اگر نتواند این بازی را با برد به اتمام برساند شرایط بسیار سختی در ۶ بازی باقی مانده خواهد داشت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر صفر مس به پایان رسید و آخرین باری که فولاد توانست در برابر مس ۳ امتیاز بازی را کسب کند به تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ برمی گردد که فولادی‌ها با نتیجه دو بر یک مس را از پیش رو برداشتند.

مس با پیروزی در این دیدار به دلیل تفاضل گل بهتر و یک بازی بیشتر نسبت به آلومینیوم اراک در رده ۹ جدول قرار گیرد. این بازی از ساعت ۱۸:۱۰ و با قضاوت امیر ایار در ورزشگاه شهدای مس برگزار خواهد شد.

نتایج دیدارهای هفته بیست و چهارم

پیکان ۲ - هوادار ۲
گل گهر ۲ - استقلال خوزستان ۲
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس ۳

دیدارهای باقی مانده از هفته بیست و چهارم

روز یکشنبه دو اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم؛ ساعت: ۱۶:۳۰
ملوان - سپاهان؛ ساعت: ۱۷

دیگر خبرها

  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟