Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: به سبب واژگونی خودرو ام وی ام در بزرگراه امام علی(ع) بوشهر مهدی قائدی بازیکن بوشهری استقلال تهران به همراه پنج نفر دیگر مصدوم شدند که ۲ تفر از این افراد از جمله مهدی قائدی در بیمارستان بوشهر بستری است. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ استانها بوشهر نظرات

سرهنگ قدرت الله کشکولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه مهدی قائدی بازیکن بوشهری استقلال تهران دچار حادثه رانندگی است اظهار داشت: مهدی قائدی  که به همراه 5 تن از دوستان خود  در بزرگراه امام علی(ع) بوشهر در حرکت بود به سبب  واژگونی 5 نفر سرنشین آن مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اتومبیل واژگونی را ام وی ام  مدل X33 دانست و افزود: این حادثه رانندگی که ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز در بزرگراه امام علی بوشهر رخ  داد

رئیس پلیس راهور بوشهر سرعت زیادخودرو  را علت واژگونی این خودرو دانست و خاطرنشان کرد:از 6 سرنشین خودرو، پنج نفر زخمی شدند که سه نفر سرپایی مداوا شدند و دو نفر در بیمارستان بستری هستند.

سرهنگ کشکولی بیان کرد: مهدی قائدی اکنون در بخش مراقبیت‌های ویژه  آی سی یو بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری است.

بر اساس اطلاعات کسب شده پارگی کبد از مشکلات مهم مهدی قائدی است که پزشکان متخصص عمل جراحی آن را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

طرفداری | مهدی قادی از ستاره معصومی جدا شده است.

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • انتقاد از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس: بیمارستان‌های بوشهر کولر ندارند
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی