Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری سی و ششمین جشنواره بین المللی « فیلم فجر » گفت: فیلم های «جشنواره فیلم فجر» همزمان با دهه فجر در استان یزد اکران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود دهقانی هراتی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امروز (9 بهمن) در نشست خبری سی و ششمین جشنواره بین المللی « فجر» در استان یزد گفت: امسال در دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برنامه های مختلفی از جمله تئاتر ایران، فعالیت های تجسمی، نقاشی، گرافیک دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از جمله شاخص ترین برنامه ها در دهه فجر ، جشنواره بین المللی فیلم فجر است که برای سومین سال در استان یزد برگزار می شود و در استان یزد نیز امسال در دو سینما این فیلم ها اکران می شود.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: با توجه به این که امروزه سینما تاثیرگذارترین رسانه دنیا است ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم که در جشنواره فیلم فجر نیز سعی شده به آن توجه ویژه ای شود.

 

دهقانی تصریح کرد: جشنواره های سینمایی در سطح کشور تعدد زیادی دارد که جشنواره رضوی و فجر از جمله این جشنواره ها است که ما معتقد هستیم که به نحوی میتوانیم با نقد فضای جشنواره به نوعی کیفی سازی در این زمینه داشته باشیم و در این راستا نیز رسانه ها می توانند در این زمینه نقش فعالی داشته باشند.

 

وی گفت: تفاوت عمده امسال در زمینه جشنواره فیلم فجر، برگزاری اکران جشنواره در دو سینمای تک و جام جم استان یزد است که 13 فیلم وارد جشنواره استان شده است و در مرحله مسابقه حضور پیدا کرده اند.

 

جانشین دبیر جشنواره فیلم فجر در استان یزد تصریح کرد: زمان اکران این فیلم های جشنواره از 14 تا 22 بهمن ماه است و نمایش قیلم ها در سه سانس 10 صبح، 6 بعداز شهر و هشت شب است.

 

دهقانی هراتی بیان کرد: افتتاحیه 13 بهمن ماه در سالن سبز سینما تک است که با حضور اهالی رسانه و علاقمندان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: فروش و تهیه بلیط از طریق گیشه های سینما و پیش فروش از طریق کانال تلگرامی سینماها صورت می گیرد.

 

جانشین دبیر جشنواره فیلم فجر در استان یزد بیان کرد: هزینه تهیه بلیط  120 هزار ریال است.

 

دهقانی گفت: ما در استان یزد 14 سالن سینما داریم و که در سطح شهرستان یزد سینما جام جم و سینما تک با هفت سالن داریم که با رایزنی ها چندین سالن دیگر نیز اضافه می شود.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد

زنگ سپاس معلم به طور همزمان در مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، زنگ سپاس معلم در مدارس مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به طور همزمان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

مراسم نواختن زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم که از 12 اردیبهشت‌ماه تا 19 اردیبهشت‌ماه است در مدارس استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آیین نمادین سپاس معلم استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در آموزشگاه صفرپور ناحیه 2 شهرستان شهرکرد برگزار شد.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به اینکه 2نفر از معلمان استان به عنوان معلمان نمونه کشوری معرفی شدند، گفت: سلمان رستمی و جعفر عالی‌پور از استان به عنوان معلمان نمونه برتر کشور معرفی شدند.

انتهای پیام/7540

 

 

دیگر خبرها

  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد