Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما جوانشیر گفت : پرداخت به موقع مطالبات یکی از وظایف سازمان‌های بیمه‌ای در زمینه خرید راهبردی و خدمات است به همین منظوربودجه ای به صورت موردی در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار گرفت تا بخشی از بدهی‌ها به داروخانه‌ها و دانشگاه‌ها را پرداخت کند.

 از انجا که یکی از چالش‌های جدی  سازمان‌های بیمه‌ای تامین منابع می باشد می توان این نوید را به مردم داد که در ماه‌های اخیر و با تلاشهای صورت گرفته؛ اتفاقات خوبی در تامین منابع مالی رقم خواهد خورد و بدهی سازمان به مراکز درمانی تقریبا به تسویه تا سال 95 رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان البرزدر ادامه افزودند: مبلغ 277میلیارد ریال از مطالبات مراکز بیمارستانی و غیر بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی استان البرز پرداخت گردید واین به این معناست که تمامی مطالبات سال 95، فروردین و اردیبهشت و20%مطالبات خرداد سالجاری  این مراکزپرداخت شده است .

جوانشیر گفت : مطالبات  مراکز وداروخانه های طرف قرارداد تا پایان شهریور 96به میزان 114 میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان در ادامه با اشاره به تخصیص 4500میلیون ریالی که به تسویه مطالبات پزشکان و پاراکلینیک ها تا پایان فروردین سالجاری منجر شد، یادآور شدند بدهی بیمارستانهای غیردولتی و خصوصی نیز به زودی  تا پایان اسفند 95 تسویه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد