Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان فرانسه را از آن خود کرد. گنج‌زاده نیز طلایی شد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در ادامه نخستین مرحله از لیگ جهانی کاراته وان که در شهر پاریس فرانسه و با حضور 756 کاراته کا از 81 کشور برگزار شد، ذبیح‌اله پورشیب با غلبه بر حریف مصری صاحب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی فینال مقابل احمد المساری از کشور مصر، دارنده عنوان قهرماني امیدهای جهان 2017 و قهرماني نوجوانان جهان 2013 قرار گرفت و پس از تساوی 2 بر 2 در وقت قانونی مبارزه، پس از آن که حریف مصری هانسوکو شد به مدال طلا رسید.

پورشیب ابتدا حریفی از کشور میزبان را یک بر صفر مغلوب کرد،. در ادامه مقابل نماینده چین تایپه پس از تساوی یک بر یک با استفاده از قانون سنشو برنده شد. سومین مبارزه او مقابل کاراته‌کایی از کرواسی بود که با نتیجه 4 بر صفر به سود پورشیب خاتمه یافت و در دیدار چهارم هم موفق شد اوگور آکتاش ترکیه‌ای، قهرمان اروپا در سال های 2016 و 2017 را شکست دهد و راهی دور نیمه نهایی شود.

در نیمه نهایی موفق شد ریاتارو آراگای ژاپنی را شکست داده و به فینال برسد.

او در این دیدار مقابل رقیب دیرینه خود به تساوی 3 بر 3 رسید تا با رای داوران برنده مبارزه باشد. این نهمین مبارزه ذبیح‌اله پورشیب مقابل آرگای ژاپنی بود؛ در 8 مسابقه قبلی 7 بار آراگا برنده بود و یک بار پورشیب موفق به کسب پیروزی شد. این دومین برد پورشیب در 8 سال گذشته است.

همچنين سجاد گنج‌زاده در دیدار فینال وزن به اضافه 84 کیلوگرم با مهدی فیلالی، قهرمان جوانان اروپا از کشور میزبان مبارزه کرد و موفق شد 3 بر یک او را شکست داده و صاحب مدال طلای این وزن شود.

او ابتدا نماینده چین تایپه را 5 بر صفر از پیش رو برداشت، سپس کاراته کای آفریقای جنوبی را 7 بر یک برد. در ادامه موفق شد حریف صربستانی را 4 بر یک مغلوب کند و سپس مقابل صالح اباذری، دیگر کاراته‌کاي کشورمان در این وزن قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و به دور نیمه نهایی راه یافت.

 

در همین زمینه: لیگ جهانی کاراته وان/ پاریس؛ کسب ۵ مدال برنز و ۳ عنوان پنجمی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس