Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندگی > سلامت - همشهری آنلاین:
رئیس اورژانس کشور از سالمندان، اطفال، افراد دارای بیماری‌های مزمن و زنان باردار خواست که در این ایام در خانه بمانند.

به گزارش ایسنا، پیرحسین کولیوند در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور گفت: یک نکته مهم که همه باید به آن توجه کنند آن است که افراد دارای بیماری مزمن، سالخوردگان، اطفال و بانوان باردار در این ایام در خانه بمانند و اگر باید در سطح معابر تردد کند حتما داروهای مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشد و افزون بر آن آب و مواد غذایی نیز با خود ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه مهمتر از مشکل سوخت از نظر ما مشکل آب آشامیدنی و مواد غذایی از جمله مشکلات اصلی است، گفت: در این زمینه نیز باید شهروندان موارد لازم را رعایت کنند.

کولیوند به نقش برخی از کامیون‌ها و خودروهای سنگین در انسداد معابر اشاره کرد و گفت: در اتوبان تهران کرج پس از آنکه راه بازگشایی شد چند کامیون دوباره سبب بسته شدن مسیر شدند که من پیشنهاد می‌کنم در چنین شرایطی از تردد غیرضرور کامیون‌ها در جاده‌ها جلوگیری شود.

کولیوند با اشاره به مشکلات امدادرسانی در انسداد جاده‌ها نیز گفت: صبح امروز به ما گفتند که زنی در یک دستگاه خودروی پژو 206 نیازمند امدادرسانی است. راه بسته بود و همکاران ما با پای پیاده مسیر چند کیلومتری را طی کردند و در طول مسیر تمامی خودروهای پژو206 را بررسی می‌کردند تا به فرد مورد نظر برسند. بنابراین لازم است که یک مسیر باز نیز برای حرکت خودروهای امدادی در جاده‌ها پیش بینی شود.

در همین زمینه: هشدار درباره تردد در آزادراه‌های تهران-کرج و تهران- قم مدارس و دانشگاه‌های استان البرز دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته زنگ خطر برای وضعیت سلامتی کارلوس ته‌وز  به صدا درآمد. اسطوره فوتبال آرژانتین به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شد، اگرچه اطرافیان وی تایید کردند که شرایط او بهتر شده و حمله قلبی را به سلامت رد کرده است.

این بازیکن سابق آرژانتینی تحت معاینات پزشکی قرار گرفت تا دلیل دردش مشخص شود، نتایج رضایت بخش بود و او امروز چهارشنبه آزمایش های تشخیصی بیشتری را قبل از ترخیص و پیوستن به تمرینات تیمش "ایندیپندینته" انجام خواهد داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: «مربی ما، کارلوس ته‌وز، با درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو بستری شد. نتیجه آزمایشات رضایت بخش بود. فردا قرار است آزمایش های تکمیلی انجام شود و سپس او مرخص خواهد شد.»

ته‌وز، در 22 آگوست 2023 به عنوان سرمربی ایندیپندنته منصوب شد و با نجات تیم از سقوط توانست عملکردی موفق داشته باشد. تیم او حالا به نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال آرژانتین نیز صعود کرده است.

ته‌وز سابقه بازی برای بوکاجونیورز، منچستریونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس و وستهم را در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند