Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به تنوع بسیار خوب در حوزه ایده‌پردازی قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی، خواستار مشارکت کارشناسان قرآنی دانشگاه‌ها در تدوین طرح و برنامه سال ۹۷ این مرکز شد. به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی بحرالعلوم در چهارمین دوره توسعه مهارت‌ها و توانمندسازی مدیران فرهنگی و کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی در مجتمع فرهنگی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در خزرآباد ساری با اشاره به تنوع بسیار خوب در حوزه ایده‌پردازی قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی، خواستار مشارکت کارشناسان قرآنی دانشگاه‌ها در تدوین طرح و برنامه سال ۹۷ این مرکز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت فعالیت های قرآنی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در سال جاری را مناسب ارزیابی کرد و گفت: بخشی بزرگی از کسب رتبه نخست قرانی در بین دستگاه‌های آموزش عالی کشور توسط وزارت بهداشت مرهون تلاش کارشناسان قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی است.

وی با بیان نقل قولی از رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مبنی بر الگو قرار گرفتن فعالیت های قرآنی وزارت بهداشت توسط سایر دستگاه‌های آموزش عالی گفت: در دانشگاه‌های علوم پزشکی تنوع خوبی در حوزه ایده‌پردازی قرآنی وجود دارد اما در اجرای ایده‌ها کار فراوانی در پیش رو داریم.

بحرالعلوم با اشاره به اینکه طرح و برنامه سال آینده مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در حال نهایی شدن است، دوره توانمندسازی مدیران فرهنگی و کارشناسان قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی را فرصت مناسبی برای ارائه پیشنهادات و بررسی این برنامه دانست.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به برخی تغییرات اخیر در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز پرداخت و گفت: بر اساس توافقات انجام شده با اداره کل فرهنگی این معاونت از این پس«ستاد اقامه نماز»، «شورای امر به معروف و نهی از منکر»، «شورای عفاف و حجاب» و «کانون‌های مذهبی» زیر نظر مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت اداره خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه پاسخگویی دانشگاه ها به مکاتبات ستاد خواستار توجه و سرعت بیشتر در این خصوص و بر مشارکت کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی در طراحی برنامه های قرآنی وزارت بهداشت تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، گفت: براساس بسته‌های حمایتی ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات مورد نیاز به بیماران هموفیلی با هدف کاهش هزینه‌های تشخیص و درمان در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به عنوان تنها مرکز جامع هموفیلی دانشگاه ارایه می‌شود.
مهرداد شریفی افزود: ویزیت بیماران توسط پزشک فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تهیه و توزیع فاکتور‌های انعقادی رایگان، تزریق فاکتور‌های نادر انعقادی و فرآورده‌های خونی، آموزش، مشاوره و مددکاری به بیماران مبتلا به هموفیلی ارائه می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیشتر بیماران مبتلا به هموفیلی دارای پیشینه خانوادگی خونریزی هستند، ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده، حدود ۴۲۲ نفر به هموفیلی نوع A، بالغ بر ۵۵ نفر به هموفیلی نوع B و حدود ۴۴۱ نفر به سایر اختلالات انعقادی مبتلا هستند.
شریفی گفت: ۶۶۷ مرد و ۲۵۱ مورد زن مبتلا به هموفیلی تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان فارس شناسایی شده‌اند.
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تغذیه سالم، ورزش منظم و مستمر، پرهیز از استرس و فشار‌های روانی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تا حد قابل توجهی می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های خاص پیشگیری کند.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان