Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در نشست معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با معاون بيمه‌اي سازمان تامين اجتماعي مقرر شد فرآيند بيمه رسانه‌ها، مطبوعات و مديران مسئول تسهيل شود. به گزارش ايلنا، در اين نشست ضمن موافقت با تمديد ٣ ساله تفاهم‌نامه‌اي که پيش‌تر في‌مابين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان تامين اجتماعي در سال ٩5 منعقد شده بود، مقرر شد: سازمان تامين اجتماعي در حوزه‌هاي مختلف ياري رسان رسانه‌ها و مشکلات بيمه‌اي آنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در يکي از بندهاي توافق امروز آمده است: کارگاه‌هاي زير 5 نفر همچنان با پرداخت فقط ٧ درصد سهم بيمه شونده بتوانند از تسهيلات کامل بيمه‌اي بهره‌مند شوند و روند تسهيلات بيمه‌اي براي کارگاه‌هاي 5 نفره نيز تداوم داشته باشد.
همچنين آن گروه از افراد و مديران مسئولي که فاقد دفتر رسانه و کد کارگاهي هستند ماهانه با پرداخت حق بيمه و از طريق ارسال فهرست ارسالي مورد تاييد معاونت مطبوعاتي از تسهيلات بيمه‌اي تامين اجتماعي برخوردار مي‌­شوند.
براساس اين توافق، کليه افراد فاقد کد کارگاهي که مورد تاييد معاونت مطبوعاتي باشند، مي‌توانند به شکل مستقل و بدون دريافت کد کارگاهي و بدون بازرسي و بازديد از محل کار و با پرداخت ٢٧ درصدبصورت بيمه توافقي به طور کامل بيمه شده و از تسهيلات آن استفاده کنند.
در راستاي اجراي مفاد تفاهم نامه و دستورالعمل اجرايي آن مقرر شد:
هماهنگي لازم بين شعب تامين اجتماعي و رسانه ­‌ها براي برخورداري ايشان از تسهيلات مصوب و انتقال پرونده به شعب ٢ و ٨ سازمان تامين اجتماعي به­ عمل آيد.
مشکلات بيمه‌اي رسانه‌ها با حضور کار‌شناسان خبره معرفي شده از سوي سازمان تامين اجتماعي مستقر در ساختمان معاونت مطبوعاتي مورد پيگيري قرار گيرد.
محمد سلطاني فر، معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين نشست با اشاره به مشکلاتي که به عنوان دغدغه اصلي اهالي رسانه در نمايشگاه مطبوعات مطرح شده بود، گفت: از مجموع مشکلات و مسائل اهالي رسانه، تصميم بر آن شد در اولين اقدام در حوزه تامين اجتماعي و تسهيل امور بيمه اهالي رسانه، گامهايي برداشته شود.
محمدحسن زدا، معاون بيمه‌اي سازمان تامين اجتماعي نيز در اين نشست با اشاره به اينکه تسهيل در امر بيمه اهالي مطبوعات در سالهاي اخير در دستور کار سازمان تامين اجتماعي بوده، ابراز اميدواري کرد با نگاه ويژه طرفين، اين مسير تداوم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: ایجاد مراکز مشاوره فعال و استفاده از ظرفیت خیرین یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش مشکلات دانشجویان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانگیر جوانمرد در نشست با مسئولان فرهنگی دانشگاه ها اظهار داشت: در صورتی که از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها، نخبگان و صاحبنظران به خوبی استفاده شود در پیشگیری از وقوع بسیاری از معضلات اجتماعی به نتایج خوبی دست می یابیم.

وی با انتقاد از فاصله فکری ایجاد شده در بین اساتید و دانشجویان خاطرنشان کرد: تقویت مهارت های ارتباطی از طریق برگزاری دوره های آموزشی و گفتمان بین اساتید و دانشجویان به منظور فراهم کردن فرصت های آشنایی با مشکلات دانشجویان و تلاش برای حل آن ضروری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه مقوله پیشگیری یک امر فرازمانی و فراقوه ای است، گفت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌ها، استرس‌ها و نیز سایر مشکلات دانشجویان، ایجاد واحد‌های مشاوره فعال و مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌هاست که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها و به ویژه خیرین نسبت به حل و فصل بسیاری از این مشکلات دست پیدا کرد.

در این نشست مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها نیز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از برنامه‌های پیشگیرانه در دانشگاه‌ها به تبیین و تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود