Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس پلیس راه از بارش برف در محورهای گلستان و خراسان شمالی خبر داد و گفت: به دلیل کولاک و یخ‌زدگی تردد در برخی از محورهای گلستان و سمنان فقط با زنجیر چرخ میسر است.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان گلستان بارش برف جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه به بارش برف در محورهای بجنورد - آشخانه و گردنه امین‌الله در استان خراسان شمالی اشاره و تصریح کرد: در محورهای توسکستان و جنگل گلستان در استان گلستان و شهمیرزاد - فولادمحله در استان سمنان کولاک و یخ‌زدگی گزارش شده و تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است.

سردار حمیدی به برودت هوا و یخبندان در محورهای کوهستانی اشاره و بیان داشت: از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم که از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت تردد در جاده‌های کشور قبل از سفر با شماره تلفن 120 و 02188255555 از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

وی گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی ضروری است؛ همچنین بهتر است رانندگان مجهز به تجهیزات زمستانی، لباس گرم و اغذیه باشند. 

رئیس پلیس راه از رانندگان خواست که با توجه به لغزندگی معابر حتماً سرعت مطمئنه را لحاظ کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است