Web Analytics Made Easy - Statcounter


گرگان – ارشد نظامی آجا در گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان از اجرای بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی ورزشی ارتش با همکاری نیروهای مسلح در ایام دهه فجر انقلاب خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، امیر سرتیپ ۲ مهدی معمارباشی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان ضمن تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر، اظهار کرد: حدود چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد؛ انقلابی که در میان تمام انقلاب های تاریخ بی بدیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمارباشی افزود: انقلاب ایران بر پایه سه اصل مهم ایمان و اعتقادات مذهبی، وجود بابرکت رهبر کاردان در رأس و حضور پررنگ مردم فهیم بوده که آن را از سایر انقلاب های همنوع متمایز می کند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر انقلاب های دنیا صرفا از روی نارضایتی مردم نسبت به حکومت وقت و یا تنها مسائل مذهبی بوده اما انقلاب اسلامی علاوه بر این دو عامل، وجود رهبری هوشمند و مردم بصیر موجب شد این انقلاب به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: پس از وقوع انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و در راس آن امریکا به همراه کشورهای بلوک شرق مانند شوروی که منافع خود را در خطر می دیدند از همان ابتدا اقدام به توطئه و دسیسه کردند و تا زمانی که ما به ارزش های انقلاب پایبند باشیم، دشمنان از هیچ توطئه ای فروگذار نیستند.

برگزاری مسابقات ورزشی برای فرماندهان و مدیران کل

ارشد نظامی آجا در گلستان در ادامه به تشریح ویژه برنامه های دهه فجر پرداخت و گفت: ارتش استان همراه با سایر نیروهای مسلح در سه پادگان گرگان، گنبدکاووس و نوده خاندوز در مجموع بیش از یکصد برنامه فرهنگی ورزشی برگزار خواهد کرد.

معمارباشی به اهم برنامه ها اشاره و اظهار کرد: پنجشنبه در نخستین روز از دهه فجر، اعزام موتورسواران به فرودگاه گرگان و ادای احترام به مقام شهدای انقلاب با محوریت ارتش برگزار خواهد شد.

وی افزود: صبح روز شنبه ۱۴ بهمن، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با ایثارگران و خانواده شهدا دیدار می کنند و روز یکشنبه ۱۵ بهمن مسابقات ورزشی برای فرماندهان، مدیران کل و بانوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان صبح چهارشنبه ۱۸ بهمن در میدان تیپ ۲۳۰ گرگان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان به سایر برنامه های شاخص اشاره کرد و گفت: همچنین بعدازظهر پنجشنبه نیروهای مسلح در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا حضور خواهند یافت و در روز پایانی دهه فجر همگام با مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور پرشوری خواهیم داشت.

true برچسب ها : دهه فجر قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان مهدی معمارباشی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، نیرو‌های مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تأکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش‌ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیرو‌های مقاومت و شکست آنها نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر‌نشان کردند: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.

در این دیدار «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیرو‌های مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.

وی با تأکید بر هماهنگی کامل میان نیرو‌های مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیرو‌های مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین اهداف جمهوری اسلامی ایران است
  • اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب خطاب به زیاد النَّخالة: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان