Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در نامه ای به رئیس مجلس نوشت: تاخیرهای طولانی در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شایسته نیست.

ایران آنلاین / به دنبال منتفی شدن پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان از محل صندوق توسعه ملی، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نامه ای به علی لاریجانی  رئیس مجلس شورای اسلامی از این اقدام انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه وزیر آموزش و پرورش به رئیس مجلس
برادر ارجمند جناب آقای دکتر لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و احترام
به استحضار می رساند در سال 1396، 43000 نفر از فرهنگیان کشور به افتخار بازنشستگی نائل شده اند که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت آنان، 36000 میلیارد ریال می باشد، برای تامین این مبلغ، دولت در بند (و) تبصره (4) لایحه بودجه سال 1397 کل کشور معادل ریالی یک میلیارد و شش میلیون دلار با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی پیش بینی کرده بود که این امر طی فرآیند بررسی لایحه در کمیسیون تلفیق بودجه، مورد تصویب قرار نگرفت.

همان گونه که استحضار دارید یکی از مشکلاتی که همواره برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان کشور وجود داشته، تاخیرهای قابل توجه در پرداخت بوده که این امر همواره مورد اعتراض آنان قرار داشته است و احساس تبعیض وتفاوت در نحوه و زمان دریافت پاداش پایان خدمت همواره خاطر جامعه شریف معلمان کشور را مکدر می سازد .

حذف مبلغ پیش بینی شده در قانون بودجه به دلیل اینکه از محل منابع عمومی بودجه و در حین اجرای آن قابل پیش بینی نیست، قطعاً این روند را در سال آتی با مشکل بیشتری مواجه می سازد. از سوی دیگر اضافه شدن بازنشستگان سال 1397 نیاز به منابع بیشتری به وجود خواهد آورد که در صورت عدم تدبیر به موقع، مشکلاتی برای دولت و این وزارتخانه ایجاد خواهد کرد.

با توجه به موارد بالا و نظر به اهمیت موضوع، خواهشمند است دستور فرمایید در فرصت باقی مانده از فرآیند بررسی و تصویب لایحه بودجه سال آینده، این موضوع مورد امعان نظر و اقدام لازم قرار گیرد؛ بی تردید نگاه حمایتی و سرمایه ای مجلس محترم به آموزش و پرورش، در ارتقاء انگیزه شغلی فرهنگیان شریف کشور تاثیر مستقیم خواهد داشت./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت