Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- پنج فیلم سینمایی کودک و نوجوان همزمان با برپایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای دانش آموزان سراسر کشور نمایش داده می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، قهرمانان کوچک، دنیای کیف‌ها، فیلشاه، دزد و پری 2 وشکلاتی به مدت پنج روز از 14 تا 18 بهمن ماه امسال در سالن های اصلی سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر در تهران شامل سینماهای تماشا، کیان، راگا، ماندانا، استقلال، اریکه ایرانیان، مگامال 1، جوان، چهارسو1، فرهنگ1، گراند سینما- کوروش و سالن اصلی سینما آزادی و همچنین سینماهای منتخب نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره در مراکز استان‌ها نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین ویژه برنامه نمایش این آثار در ایام برپایی جشنواره فیلم فجر در سینماهای فرهنگ، کوروش، استقلال، ماندانا و راگا برگزار خواهد شد.
در این برنامه که جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه‌ها» نام دارد، دست اندرکاران و هنرمندان پنج فیلم یاد شده با دانش آموزان حاضر در سالن‌های سینماهای جشنواره از نزدیک دیدار و گفت‌وگو می‌کنند و برنامه‌های متنوعی همزمان با جشن شکوهمند انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به آثار سینمای کودک و نوجوان طراحی شده است.
برنامه‌های مذکور در تهران و مراکز استان‌ها در چارچوب سیاست‌های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان طراحی شده و تماشای این آثار برای دانش‌آموزان سراسرکشور، رایگان خواهد بود.
جشن بزرگ سیمرغ و پروانه‌ها به همت کارگروه تخصصی سینمای کودک بنیاد سینمایی فارابی و همکاری تشکل تازه تاسیس «مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان» که توسط جمعی از فعالان سینمای کودک شکل گرفته و همچنین مرکز مردم نهاد «سامانه اردویی مدارس» و نیز مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.
سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.
فراهنگ**1055** زینب کارگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در این جشنواره، دانش آموزان با پوشش لباس‌های بومی و طبخ غذاهای محلی و نخ ریسی به روش سنتی و همچنین نمایش انواع داروهای گیاهی سعی در حفظ آداب و رسوم سنتی منطقه خود داشتند.
الله‌بخش نجفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد گفت: این جشنواره به‌منظور ایجاد شور و نشاط و همدلی بین دانش‌آموزان، شناساندن و معرفی فرهنگ و سنت‌های گذشته برگزار شد و از برنامه‌های عملیاتی کشوری درس مطالعات اجتماعی محسوب می‌شود.
وی افزود: بازی‌های بومی محلی موجب تقویت فرهنگی اصیل ایرانی شده و دانش‌آموزان را با آداب‌ورسوم پیشینیان خود آشنا می‌کند.
نجفی اضافه کرد: بازی تنها امری ساده نیست، بلکه می‌توان بسیاری از مهارت‌های زندگی را از طریق بازی به دانش‌آموزان آموخت چرا که آموزش از طریق بازی اثرگذاری بیشتری دارد. از طریق بازی می‌توان اعتمادبه‌نفس و خودباوری در دانش‌آموزان خودباوری ایجاد کرد و خلاقیت، علوم پایه، مهارت‌های روانی و جسمی دانش‌آموزان را از طریق بازی تقویت کرد.
وی با اشاره به فواید بازی ادامه داد: اعتمادبه‌نفس در دانش‌آموزان، خودباوری، خلاقیت، علوم پایه، تقویت روانی و جسمی دانش‌آموزان را می‌توان از طریق بازی‌کردن ایجاد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره بومی محلی در مدارس پارس‌آباد

دیگر خبرها

  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه