Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: گروه سرود « عاشقان ولایت» یزد توانست رتبه برتر جشنواره شعر و موسیقی « نغمه های کویر» یزد را به خود اختصاص دهد.

کرمانی نسب، سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد با اشاره به حضور در نخستین جشنواره شعر و موسیقی « نغمه های کویر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: گروه سرود عاشقان ولایت یزد توانست در بین یکصد  آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: داوری این جشنواره به صورت استانی و کشوری بود که از اساتید استان یزد جهت داوری استفاده شد و همچنین پس از داوری در استان، این آثار جهت داوری به شورای عالی موسیقی صدا و سیمای کشور ارسال و داوری شد که در پایان، گروه سرود عاشقان ولایت یزد توانست رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

 

سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد بیان کرد: بيش از 100 اثر در دو بخش، ويژه با موضوع چهلمين سالگرد انقلاب اسلامی، اقتصادمقاومتی و شهدای مدافع حرم و بخش اصلی يزد سرزمين من شامل يزد شهر جهانی، دارالعلم ودارالعباده، تاريخ و فرهنگ يزد و دفاع مقدس به دبير خانه جشنواره ارسال شد که نشان از کیفیت این جشنواره است.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم با این گروه بتوانیم رتبه های کشوری را بدست آورده و آثاری با محتوا تولید کنیم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم