Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@14:28:29 GMT

آزادراه ساوه-بوئین زهرا بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۸۸۱۴۲

آزادراه ساوه-بوئین زهرا بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: آزادراه ساوه-بوئین‌زهرا که به‌سبب بارش سنگین برف و کولاک مسدود شده بود بازگشایی شد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ استانها مرکزی نظرات

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراکبا اشاره به وضعیت راه‌ها اظهار داشت: محور ساوه -بوئین‌زهرا که به سبب بارش شدید برف مسدود بود بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لاین برگشت محور ساوه-تهران به‌سبب کولاک و یخ‌زدگی همچنان مسدود است و در سایر محورها مشکلی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: رانندگان قبل از سفر حتما از وضعیت جاده‌‎ها مطلع شوند و تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

کهریزی بیان کرد: همکاران ما در پلیس راه هم به اتفاق راهداران در محورهای مواصلاتی حضور دارند تا شاهد هیچ گونه حادثه در محورهای استان نباشیم و هر چه زودتر راه‌های استان به طور کامل باز شوند.

وی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم که از سفرهای غیرضروری در محورهای ارتباطی استان مرکزی به ویژه لاین برگشت محور ساوه-تهران بپرهیزند و همچنین رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند باید مواد خوراکی، سوخت کافی و تجهیزات گرمایشی همراه داشته باشند و با حوصله برانند.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا

کاظمی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بارش های شدید باران و وقوع سیل در بسیاری از محورهای کشور از جمله محورهای غربی و جنوبی کشور سبب انسداد و تخریب برخی از پل ها و مسیرها شده است گفت: در حال حاضر محورهای آبدانان ، ایلام،  آذربایجان غربی و خوزستان به علت بارش باران و بروز سیل مسدود شده است.

وی اظهار کرد: ترافیک پرحجمی را در اکثر محورهای مواصلاتی شاهد هستیم؛ در حال حاضر اکثر محورهای اصلی کشور باز است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور بیان کرد: با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

کاظمی در خصوص  محورهای مسدود کشور گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود همچنین محورهای  مسدود غیرشریانی  عبارت است از هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران،سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه، عسلویه – گله دار، طبس – بردسکن.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد