Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهر - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر گفت: متأسفانه برخی بی‌برنامگی‌ها و ناهماهنگی‌ها در سال‌های پربارش موجب تشدید بیش از پیش پدیده خشک سالی در این منطقه کوهستانی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی دوشنبه در جلسه  شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اهر اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید بارندگی در سال جاری و ماه‌های اخیر همه مردم و مسئولین امر به این امر واقف‌اند که باید کاری اساسی در این مورد انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بابیان اینکه روند رو به رشد خشک‌سالی‌های برای همگان محسوس شده است گفت: باید برخی روش‌های خود را حتی به‌صورت اجباری تغییر دهیم تا به اهداف موردنظرمان دست‌یابیم.

مدیر جهاد کشاورزی اهر در پایان گفت: این شهرستان به لحاظ اقلیمی یک منطقه کوهستانی است و خشک‌سالی نباید به این صورت در آن اتفاق می‌افتاد اما  متأسفانه برخی بی‌برنامگی‌ها و ناهماهنگی‌ها در سال‌های پربارش نیز سبب شده که اکنون پدیده خشک‌سالی در این منطقه نیز مشهودتر باشد.

 

 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهر درگذشت + عکس | او در چه سالی بازنشسته شده بود؟