Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:آمریکا پس از شکست در جنگ تحمیلی همراه با هم پیمانانش روی به جنگ نرم آورده است و قصد دشمنان جدایی جوانان ما از نظام جمهوری اسلامی می باشد،دشمن سلطه گر می باشد و می خواهد ملت ها زیر سلطه او باشند اما شهدا پیشتازان این آزادی و استقلال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فاریاب خبر؛حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در چهارمین یادواره 82 شهید شهرستان فاریاب گفت: بعد از قرنها از صدر اسلام حضرت امام خمینی (ره) مدرسه جهاد و مکتب شهادت را احیا کردند،برگزاری یاد و خاطره شهدا کمتر از ثواب شهادت نیست و حفظ نام و یاد شهدای انقلاب مانند مکتب سیدالشهدا باید زنده نگه داشته شود زیرا یاد شهدا برای حفظ اسلام نیاز مبرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: فرهنگ شهادت در خون جوانان و مردم ما نهادینه شده است و این انقلاب را به صاحب خود آقا صاحب الزمان (ع)تحویل خواهند داد، شهادت بالاترین سلوک به سوی خداوند و  هنر مردان خدا می باشد.

 

وی افزود: آمریکا پس از شکست در جنگ تحمیلی همراه با هم پیمانانش روی به جنگ نرم آورده است و قصد دشمنان جدایی جوانان ما از نظام جمهوری اسلامی می باشد،دشمن سلطه گر می باشد و می خواهد ملت ها  زیر سلطه او باشند اما شهدا پیشتازان این آزادی و استقلال هستند  و نتیجه کارشهدا این بود که راه را به مردم نشان دادند و شهدا نور هدایت اند.

 
حجت الاسلام علیمرادی گفت: هیچ طاغوتی در تاریخ نامش باقی نیست و نام جاودان تنها در خالصانه خدمت کردن است نمونه بارز آن شهدای راه حق هستند،مسئولین اگر به دور از سیاسی کاری و تنها برای استقلال و آرامش این نظام و راه شهدا خدمت کنند نامشان جاودان خواهد شد مانند شهدای بزرگی چون شهید بهشتی و مرتضی مطهری و دیگرشهدا که جاودانه اند.

 
سخنران یادواره از مسئولین خواست خدمت به مردم را به دور از سیاسی کاری انحام دهند و جوانان  پای در جای پای شهدا بگذارند و همانطور که شهدا جنگ سخت را کنترل کردند و اکنون شما جوانان باید در جنگ نرم با دشمن مبارزه کنید و  راه شهدا را بشناسید و مواظب باشید در جنگ نرم مدیون شهدای جنگ سخت نشوید.

 
حجت الاسلام علیمرادی در پایان گفت: قدردان حافظان نظام اسلامی باشید زیرا ملت ایران در تمام دنیا سرافراز است.

 

انتهای پیام/م

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • کتک‌کاری وحشتناک در مسابقات لیگ جوانان تهران (فیلم)
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا